اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بانوی قمی:

طلای جهانی را در آفریقای‌جنوبی کسب می‌کنم

بانوی قمی اعزامی به رقابت‌های جهانی ورزشکاران پیوند اعضاء گفت: در مسابقات جهانی ورزش‌های پیوند اعضاء در کشور آفریقای‌جنوبی به دنبال کسب مدال طلا هستم.

طلای جهانی را در آفریقای‌جنوبی کسب می‌کنم

ثریا پارس‌لاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه در این رقابت‌ها عضو تیم دو و میدانی بانوان کشورمان است، اظهار کرد: خوشحالم از اینکه افتخار دارم یک بار دیگر همراه با کاروان ورزشی کشورمان به مسابقات جهانی ورزشکاران پیوند اعضاء اعزام شوم.

وی ادامه داد: دو سال قبل نیز افتخار همراهی تیم ملی در مسابقات جهانی ورزشکاران پیوند اعضاء را داشتم که در دو رشته بدمینتون و دو و میدانی با حریفان رقابت کردم و با یاری خدا و دعای خیر پدر و مادرم توانستم به چهار مدال دست پیدا کنم.

دارنده چهار مدال مسابقات جهانی سال 2011 در کشور سوئد تصریح کرد: کسب آن مدال‌ها وظیفه‌ام را برای مسابقات جهانی سال جاری در کشور آفریقای جنوبی سنگین‌تر کرده است و امیدوارم همچون دوره قبل در بازگشت از این رقابت‌ها سربلند باشم.

وی با تاکید بر اینکه مطمئن است که عناوین و مدال‌های رنگارنگی در مسابقات جهانی در انتظار کاروان ورزشی کشورمان است اضافه کرد: در این مسابقات نماینده تیم ملی دو و میدانی بانوان در رشته پرتاب وزنه هستم و امیدوارم بتوانم با عملکردی که در انتخابی داشتم در این رقابت‌ها به مقام دست یابم.

پارس‌لاری با بیان اینکه تمام هدفش سربلندی نام ایران و کسب افتخار برای مردم و ورزش قم است ادامه داد: در حال حاضر از نظر آمادگی جسمانی در وضعیت خوبی هستم و با توجه به مدال‌آوری در دوره قبل احساس می‌کنم که وظیفه سنگین‌تری بر عهده دارم و باید تلاش کنم بهترین عملکرد را از خودم در این رقابت‌ها نشان بدهم تا صاحب مدال شوم.

وی تاکید کرد: سختی‌های زیادی را در تمرینات تحمل کرده‌ام و تمام تلاشم این است که از نوزدهمین دوره رقابت‌های جهانی ورزشکاران پیوند اعضاء مدال بگیریم اما باید به این نکته توجه داشت که سایر کشورها نیز با تمام توان و نیروی خود در این مسابقات حاضر می‌شوند.

بانوی قمی اعزامی به رقابت‌های جهانی سال 2013 ورزشکاران پیوند اعضاء اظهار داشت: از حمایت‌های تمام مسئولین فدراسیون و هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم تشکر می‌کنم که امکانات لازم را فراهم کردند تا با آمادگی در این رقابت‌ها حاضر شوم.

انتهای پیام/78002/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول