اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضای استان قم:

کاراته‌کاهای قمی مدعی کسب مدال از المپیک ناشنوایان جهان هستند

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضای استان قم از آمادگی کاراته‌کاهای قمی در راه اعزام به المپیک ناشنوایان جهان خبر داد.

کاراته‌کاهای قمی مدعی کسب مدال از المپیک ناشنوایان جهان هستند

مصطفی علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: لحظه به لحظه وضعیت ملی‌پوشان هیئت در اردوی تیم ملی کاراته ناشنوایان را زیر نظر داریم و سعی هیئت این بوده که حمایت کاملی از این نفرات صورت بگیرد.

وی ادامه داد: کاراته‌کاهای ناشنوای قمی با ممارست و حضور منظم در تمرینات تیم ملی کاراته هم‌اکنون در شرایط خوبی هستند و علاوه بر کادر فنی تیم ملی کاراته که به موفقیت آنها در مسابقات المپیک ناشنوایان جهان امیدوار است، مجموعه هیئت نیز به موفقیت این ملی‌پوشان امید دارد.

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضای استان قم با بیان اینکه به موفقیت هر دو کاراته‌کای قمی عضو تیم ملی ناشنوایان در رقابت‌های کاراته المپیک ناشنوایان جهان امیدواریم، افزود: به نمایندگی از کشورمان تیم‌های چهار رشته در رقابت‌های جهانی حضور می‌یابند.

وی خاطرنشان کرد: سیدمرتضی جدایی و میثم اخوان دو کاراته‌کای ناشنوای قمی همراه با سایر ملی‌پوشان تا‌کنون در تیم ملی 14 مرحله اردوی آمادگی را برای حضور در مسابقات کاراته بازی‌های المپیک 2013 ناشنوایان پشت سر گذاشته‌اند.

علیزاده ادامه داد: ورزشکاران عضو هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا در رشته‌های مختلفی موفق به کسب مدال از مسابقات داخلی و برون مرزی شده‌اند و امیدواریم که کاراته‌کاهای ناشنوا که تا‌کنون در هیچ مسابقه بین‌المللی حضور نداشته‌اند بتوانند از مسابقات کاراته المپیک ناشنوایان مدال کسب کنند.

وی تصریح کرد: مسابقات ورزشی المپیک ناشنوایان جهان یکی از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی است که برای نخستین بار از کشورمان ورزشکارانی در رشته‌های کاراته و تکواندو بانوان و آقایان، جودو و شنا حضور می‌یابند.

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضای استان قم با بیان اینکه در مجموع تیم‌های کشتی فرنگی و آزاد، دو و میدانی، والیبال، فوتبال، کاراته، تکواندو، جودو و شنا در این مسابقات حضور می‌یابند، افزود: این رقابت‌ها مردادماه در شهر صوفیه بلغارستان به انجام می‌رسد.

وی همچنین از اعزام یک بانوی قمی به مسابقات جهانی ورزشکاران پیوند اعضا خبر داد و گفت: در مسابقات جهانی 2013 پیوند اعضا که در آفریقای جنوبی برگزار می‌شود، ورزشکاران ایران در پنج رشته دو و میدانی، تنیس روی میز، بدمینتون، شنا و بولینگ با یکدیگر مسابقه می‌دهند و ثریا پارس لاری در رشته دو و میدانی به نمایندگی از قم در این رقابت‌ها حضور دارد.

انتهای پیام/78002/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول