اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب شورای شهر زنجان تاکید کرد

لزوم یکسان بودن ارائه خدمات در همه نقاط شهر زنجان

منتخب شورای شهر زنجان با مطلوب توصیف کردن خدمات‌رسانی در برخی مناطق شهر زنجان گفت: شهرداری اگر توان ارائه این نوع خدمات را در برخی مناطق دارد پس باید نسبت به ارائه آن در همه نقاط شهر اقدام کند.

لزوم یکسان بودن ارائه خدمات در همه نقاط شهر زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان آراز ضیایی امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در زنجان ضمن اعلام برنامه‌های خود به سئوالات خبرنگاران هم پاسخ گفت.

آراض ضیایی متولد شهر زنجان در سال 34 و هم‌اکنون در منطقه هنرستان زنجان ساکن است.

وی کارشناسی خود را در رشته علوم سیاسی گرفته و در ادامه موفق به اخذ دانشنامه کارشناسی‌ارشد در رشته مدیریت از دانشگاه امام حسین تهران شده است.

وی که از رزمندگان دوران جنگ تحمیلی است، سابقه حضور 50 ماه در جبهه را دارد و در ضمن از تاسیس‌کنندگان سپاه زنجان است که در سطوح مختلف مدیریتی سپاه و بسیج زنجان خدمت کرده است.

منتخب شورای شهر زنجان که 30 سال کارمند دولت بوده سابقه مدیریت در بخشداری و فرمانداری زنجان را به مدت چهار سال دارد با کسب 10 هزار و 856 رای از آرای مردم زنجان موفق به عضویت در شورای چهارم شهر زنجان شده است.

ضیایی نجابت، انقلابی و ولایتی بودن را از خصوصیات مردم شهر زنجان دانست و اظهار داشت: با توجه به سابقه طولانی مدیریت در شغل‌های دولتی احساس کردم که جایگاه شورای شهر زنجان به خوبی برای مردم این دیار تبیین نشده است.

وی نداشتن تفکر جمعی در شوراهای قبلی را از جمله مشکلات دانست و اضافه کرد: این موضع به صورت کلی مانع جدی برای پیشرفت امور در اغلب مواقع شده است.

منتخب شورای شهر زنجان ضمن ارائه تعریف از شورا گفت: شورا یک مجلس محلی کوچک است که وظیفه اداره شهر یا هر محلی که برای آن انتخاب شده است را بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: بر خلاف تصور موجود شوراها بر اساس قانون توان ورود به حوزه مدیریت‌ها و نظارت بر اعمال آنها را در استان دارند.

ضیایی با بیان اینکه تصورات از شورا به امور شهر و شهرداری خلاصه شده است، ادامه داد: انتخاب و نظارت بر امور شهری و شهرداری تنها یکی از وظایف شوراها محسوب می‌شود.

وی به مشکلات موجود در شهر زنجان اشاره و اضافه کرد: عدم تعدیل خدمات در زنجان عمده‌ترین مشکل این شهر است.

منتخب شورای شهر زنجان با اشاره به متفاوت بودن نحوه خدمات رسانی در اقصی نقاط شهر زنجان تصریح کرد: جای بسی تاسف است که برخی مناطق شهر زنجان مانند شهرآرا در حال حاضر از ساده‌ترین خدمات شهری یعنی تلفن هم بی‌بهره هستند و ورود و خروج آن برای عابران مشخص نیست.

وی با مطلوب توصیف کردن خدمات رسانی در برخی مناطق شهر زنجان تاکید کرد: شهرداری اگر توان ارائه این نوع خدمات را در برخی مناطق دارد پس باید نسبت به ارائه آن در همه نقاط شهر اقدام کند.

ضیایی تسهیل خدمات را از دغدغه‌هایش برای شهر زنجان اعلام و اضافه کرد: می‌توان امور خدمات رسانی به مردم را آنقدر تسهیل کرد که نیازی به مراجعه مردم به ارگان‌ها از جمله نهادهای خدمات‌رسان نباشد.

وی عدم هماهنگی لازم بین مسئولان شهری را از دیگر مشکلات شهر زنجان عنوان کرد و افزود: شورا می‌تواند با عمل به وظیفه ذاتی خود یعنی هماهنگی اموری مانند امور شهری را در همه ابعاد برای مردم شهر تسهیل و از دوباره کاری مانند کنده‌کاری‌های مکرر معابر شهری توسط ارگان‌ها جلوگیری کند.

منتخب شورای شهر زنجان به کمبودهای موجود در شهر زنجان اشاره و تصریح کرد: زنجان به لحاظ فضای سبز شهری هم مشکلاتی دارد و این خدمات هم به صورت متناسب در سطح شهر زنجان توزیع نشده است.

وی بافت فرسوده شهر زنجان را از دیگر مشکلات آن دانست و اضافه کرد: حل مشکلات بافت فرسوده شهر زنجان باید در اولویت کار قرار گیرد.

ضیایی قرار گرفتن بافت فرسوده شهر زنجان را از دلایل اولویت آنها برای طرح در شورا و حل مشکلات آن اعلام کرد.

انتهای پیام /73004/ق40/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول