اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات آذربایجان غربی:

شورای نگهبان همیشه مورد حمله، تهمت و افترای دشمنان ‌قرار دارد‌

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات آذربایجان غربی گفت: ‌شورای نگهبان همیشه مورد حمله، تهمت و افترای دشمنان ‌قرار دارد‌.

شورای نگهبان همیشه مورد حمله، تهمت و افترای دشمنان ‌قرار دارد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ظهر امروز قنبر کریم‌نژاد در نشست مطبوعاتی خود با اصحاب رسانه که به مناسبت سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان در سالن جلسات دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان برگزار شد، اظهار داشت: برنامه‌های در نظر گرفته شده به مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان در حال اجرا هستند و برخی از این برنامه‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی به شرکت مسئولان دفتر نظارت و بازرسی انتخابات آذربایجان غربی در برنامه‌های صدا و سیمای استان اشاره کرد و گفت: به مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان برنامه‌های تلویزیونی با سخنرانی مسئولان و کارشناسان این نهاد، تدوین شده است.

کریم‌نژاد با اشاره به نقش مهم و اساسی شورای نگهبان در نظام جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: این نهاد به دلیل حساسیت بالا و با اهمیتی که دارد بیشتر از سایر نهادها مورد حمله، تهمت و افترای دشمنان نظام قرار دارد.

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات آذربایجان غربی ادامه داد: مجموعه شورای نگهبان باید با دقت نظر خود، این نهاد را از تهمت و افترا مبری کند.

وی با اشاره به شرکت در نماز جمعه به همراه ناظران، هیئت‌های اجرایی و کارکنان دفتر نظارت و بازرسی انتخابات آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: سخنرانی مسئولان این نهاد قبل از خطبه‌های نماز جمعه در مرکز استان و شهرستان‌ها از سایر برنامه‌های گرامیداشت سالروز تاسیس شورای نگهبان است.

کریم‌نژاد اضافه کرد: همایش شهرستانی، تجلیل از ناظران و همکاران و ختم روزانه و ماهانه قرآن در ایام ماه مبارک رمضان به مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان انجام می‌شود.

انتهای پیام/61010/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول