اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لارستان تاکید کرد

همراهی با شورای شهر در خدمت به شهروندان

فرماندار لارستان گفت: در خدمتگزاری به مردم، فرمانداری تمام و کمال همراه و همگام با شورای شهر خواهد بود.

همراهی با شورای شهر در خدمت به شهروندان

به گزارش خبرگزاری فارس از لار به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، علی‌محمد امیری در دیدار منتخبان چهارمین دوره شورای اسلامی شهر لار با وی اظهار داشت: از هم‌اکنون دست به دست یکدیگر دهید و به فکر مسائل و مشکلات شهر لار باشید، چرا که مردم به شماها اعتماد کرده‌اند و به عنوان بهترین افراد برای شورای شهر برگزیده‌اند.

وی افزود: شهر لار جای کار فراوان دارد و مردم نیز با شما همکاری می‌کنند، از این رو باید با شهروندان مدارا و به قول‌ها و وعده‌هایی که در زمان تبلیغات داده‌اید، عمل کنید.

امیری ادامه داد: برای برنامه‌های کاری خود در این چهار سال برنامه‌ریزی مدونی داشته باشید و ما نیز وقت و امکانات خود را در خدمت شما و مردم قرار می‌دهیم.

 

فرماندار لار تصریح کرد: مردم شهر لار از همان نخستین روز حضور شما در شورای اسلامی شهر باید تحول را احساس کنند و پرانرژی، بانشاط، پخته و سنجیده کارها را به جلو ببرید و کم و کاستی‌ها را جبران کنید و هر جا لازم باشد مجموعه فرمانداری تمام و کمال در خدمت شورا است.

در ادامه عبدالرحیم مقیمی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه لارستان نیز شورای جدید شهر لار را به وحدت و یکپارچگی و تعامل خوب و سازنده با ادارات و به ویژه مردم این شهر دعوت کرد و گفت: از نفاق پرهیز کنید و اخلاق و رفتار خوب و نیکو را سرلوحه کار خود قرار داده و وظیفه خود را به خوبی انجام دهید.

در ادامه‌ای دیدار منتخبان چهارمین دوره شورای اسلامی شهر لار نیز به طور جداگانه در سخنانی از معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، معاونان وی، مجموعه فرمانداری، ستاد انتخابات این شهرستان، هیئت‌های اجرایی و نظارت، بازرسی و شورای تامین لار تقدیر کردند و به طور خلاصه به دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/‌2448/ن/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول