اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهنشان خبر داد

جمع‌آوری 703 میلیون ریال کمک مردمی در شهرستان ماهنشان

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهنشان از جمع‌آوری 703 میلیون ریال کمک مردمی در این شهرستان خبر داد.

جمع‌آوری 703 میلیون ریال کمک مردمی در شهرستان ماهنشان

ذبیح‌الله غفاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد ماهنشان در راستای کمک به خانواده‌های نیازمند و رفع محرومیت از جامعه اقدام به اجرای بیش از 45 طرح مشارکتی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های مشارکتی کمیته امداد به منظور بهره‌مندی از ظرفیت خیرین و حامیان اجرایی می‌شود، اضافه کرد: طرح‌های اجرایی کمیته امداد برگرفته از سنت‌های حسنه اسلامی بوده و در قرآن و بسیاری از احادیث نقل شده از ائمه معصومان (ع) به آنها اشاره شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهنشان در ادامه با برشمردن طرح‌‌های اکرام ایتام (حمایت از ایتام خانواده‌ها با تعهد مساعدت ماهانه)، محسنین (حمایت مستمر از خانواده‌های غیر یتیم توسط حامیان)، کوثر (تامین جهیزیه دختران و هزینه ازدواج پسران خانواده) و شفا (تامین هزینه‌های درمانی بیماران صعب‌العلاج) افزود: جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب طرح احسان زائر (اخذ کمک‌های زائران بیت‌الله‌الحرام، عتبات عالیات و اماکن مقدس در زمان اعزام) و طرح ماعون در راستای کمک به اشتغالزایی خانواده‌های نیازمند نیز از سایر طرح‌هایی است که توسط کمیته امداد در طول سال اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه در سه ماه نخست امسال 703 میلیون ریال کمک مردمی در قالب طرح‌های مشارکتی کمیته امداد جمع‌آوری شد، خاطرنشان کرد: کمک‌هایی که در قالب طرح‌های مختلف جمع‌آوری می‌شود با توجه به نیت طرح در همان محل هزینه می‌شود.

غفاری در ادامه با اشاره به برنامه‌های مناسبتی کمیته امداد ماهنشان در طول ماه مبارک رمضان افزود: تقریباً همه طرح‌های مشارکتی کمیته امداد در این ماه اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای طرح‌های مشارکتی کمیته امداد در ماه رمضان استفاده از ظرفیت خیرین و حامیان است، تصریح کرد: امیدواریم امسال نیز همچون سنوات گذشته شاهد مشارکت بیش از پیش خیرین و حامیان در این ماه مبارک باشیم.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول