اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره ‌کل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

وجود بیش از یک میلیون کتاب در کتابخانه‌های مدارس زنجان

معاون پژوهشی و منابع انسانی اداره‌ کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: یک میلیون و 120 هزار و 659 جلد کتاب در کتابخانه‌های مدارس استان وجود دارد.

وجود بیش از یک میلیون کتاب در کتابخانه‌های مدارس زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد مجتهدی ظهر امروز در انجمن کتابخانه‌های عمومی و مطالعه مفید استان زنجان به برگزاری جشنواره خیرین کتابخانه‌ساز اشاره کرد و افزود: نهاد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان برای برگزاری این جشنواره می‌تواند از ظرفیت و تجربه‌های دستگاه‌های اجرایی از جمله آموزش و پرورش استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان تاکنون 16 جشنواره مختلف به صورت منظم برگزار کرده است، تصریح کرد: نخستین جشنواره این نهاد با 2 میلیون تومان اعتبار برگزار شد.

معاون پژوهشی و منابع انسانی اداره ‌کل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: اکنون هزینه برگزاری جشنواره‌های این نهاد به 2 میلیارد تومان رسیده است.

وی افزود: آموزش و پرورش استان زنجان این جشنواره‌ها را بدون کمک و اعتبارات دستگاه‌های دولتی برگزار می‌کند.

مجتهدی تصریح کرد: باید در بحث احداث کتابخانه سرمایه‌داران و خیرین کتابخانه‌ساز شناسایی شوند.

وی با تاکید بر اینکه نخستین جشنواره خیرین کتابخانه‌ساز باید با جدیت تمام برگزار شود، اظهار کرد: برگزاری این جشنواره به زیربنای قوی و محکمی نیاز دارد.

معاون پژوهشی و منابع انسانی اداره‌ کل آموزش و پرورش استان زنجان با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌ها باید آمار موجود نهاد خود را در یک بانک اطلاعاتی قرار دهند، گفت: با این کار گزارش نهادها به راحتی آماده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یک میلیون و 120 هزار و 659 جلد کتاب در کتابخانه‌های مدارس استان زنجان وجود دارد، تصریح کرد: این تعداد کتاب در یک‌هزار و 295 کتابخانه مدارس قرار دارند.

انتهای پیام/73008/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول