اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان:

بررسی پرونده‌های کمیسیون ماده 5 در زنجان به‎روز است

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: بررسی پرونده‌های کمیسیون ماده 5 در استان کاملاً به‎روز است.

بررسی پرونده‌های کمیسیون ماده 5 در زنجان به‎روز است

عباسعلی فلاح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بررسی پرونده‎های ارجاع شده به کمیسیون ماده 5 در زمان مقرر و براساس زمان‌بندی مناسب صورت می‌گیرد.

وی به زمان‌بندی رسیدگی به پرونده‌های ارجاع داده شده اشاره کرد و افزود: رسیدگی به این پرونده‌ها کاملاً به‎روز بوده و در چهارچوب قانون است.

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان حرکت در چهارچوب ضوابط و مقررات را مورد تاکید قرار داد و گفت: توجه به ضوابط معماری و شهرسازی در پرونده‌های ارجاع شده با حساسیت بالایی انجام می‌شود.

وی بررسی به موقع و اصولی پرونده‌ها را حائز اهمیت خواند و تاکید کرد: همه پرونده‌های ارجاع شده به کمیسیون ماده پنج با رعایت اصول و مقررات موجود بررسی و پاسخ داده می‌شود.

فلاح به روند کاری کمیسیون ماده پنج اشاره کرد و گفت: پرونده‎های ارجاعی ابتدا در کمیته کار این کمیسیون بررسی می‎شود و بعد از انجام اقدامات کارشناسی در صحن علنی این کمیسیون با حضور اعضای اصلی به تصویب می‎رسد.

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ارجاع نهایی پرونده‎ها به مرکز را یادآور شد و افزود: پرونده‎ها بعد از بررسی در صحن علنی برای بررسی نهایی به شورای عالی معماری و شهرسازی ارجاع داده می‎شود.

وی ارجاع پرونده‎های کمیسیون ماده پنج به شورای عالی معماری و شهرسازی را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: این پرونده‎ها برای بررسی نهایی به این شورای تخصصی ارجاع داده می‎شود و طی سه هفته مورد بررسی قرار می‌گیرد.

فلاح بررسی پرونده‎ها در چهارچوب قوانین در شورای عالی معماری و شهرسازی را مهم دانست و تاکید کرد: مغایرت‎های قانونی در این شورا بررسی و پاسخ داده می‎شود.

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به وجود برخی شائبه‎ها در بررسی پرونده‎های کمیسیون ماده 5 اشاره کرد و ادامه داد: همه پرونده‎ها در یک چهارچوب اصولی و برحسب قوانین موجود بررسی می‎شود و شائبه‎های مطرح شده در مورد بررسی پرونده‎ها کذب است.

وی حرکت در چهارچوب قوانین معماری و شهرسازی کشور را مورد تاکید قرار داد و گفت: همه اقدامات صورت گرفته در راستای تحقق قوانین جامع معماری و شهرسازی در کشور است.

فلاح رعایت حقوق شهروندان در معماری و شهرسازی شهر زنجان را دارای اولویت نخست مدیریت معماری و شهرسازی عنوان کرد و افزود: تحقق حقوق شهروندان زنجانی با رعایت اصول و قوانین معماری و شهرسازی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/73007/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول