اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان زنجان:

کلاهبرداران پیامکی در زنجان دستگیر شدند

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان زنجان از دستگیری کلاهبرداران پیامکی در استان خبر داد.

کلاهبرداران پیامکی در زنجان دستگیر شدند

نصرت‌الله امیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به شناسایی دو کلاهبردار پیامکی در استان اظهار کرد: به شهروندان زنجانی توصیه می‌شود اطلاعات حساب‌های بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.

وی با اشاره به اینکه بعضی از افراد به علت عدم آگاهی اطلاعات خود را برای افرا شیاد از طریق پیامک ارسال می‌کنند، تصریح کرد: پس از ارسال پیامک کلاهبرداران از این طریق موجودی حساب‌های آنها را خالی می‌کنند.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به دستگیری تعدادی از کلاهبرداران پیامکی در استان اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه تعدادی از افراد شیاد و کلاهبردار به شیوه‌های مختلف در حال دستبرد به حساب‌های بانکی مردم هستند، موضع در دستور کار پلیس قرار گرفت و بررسی‌ها در این زمینه آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، متهمان با سوء‌استفاده از حسن اعتماد مردم به بهانه برنده شدن وجه نقد، سفرهای زیارتی و ... اطلاعات حساب افراد را به دست آورده و با این شیوه از آنها کلاهبرداری می‌کنند.

امیری تصریح کرد: مأموران پس از بررسی سرنخ‌های موجود، جمع‌آوری مدارک و ادله‌های کافی موفق شدند هر دو متهم را شناسایی و دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس فتا در بازجویی‌های صورت گرفته به کلاهبرداری 26 میلیون و 200 هزار ریال از هفت نفر اعتراف کردند.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان زنجان در ادامه از مردم استان خواست، در صورت مواجه شدن با موارد مشکوک مراتب را از طریق فوریت‌های پلیس 110 و یا سایت پلیس فتا به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول