اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

مسکن مهر عطش کاذب مسکن و التهاب زمین را فرو نشاند

استاندار اردبیل گفت: اجرای طرح مسکن مهر در سال‌های اخیر سبب شد تا التهاب قیمت در زمین و مسکن فروکش کرده و هیجانات این حوزه به حداقل برسد.

مسکن مهر عطش کاذب مسکن و التهاب زمین را فرو نشاند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات اتحادیه‌های مسکن مهر در اردبیل اظهار داشت: مسکن مهر کارآمدترین طرح برای تأمین مسکن اقشار کم درآمد جامعه است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح مسکن مهر از لحاظ اقتصادی، اشتغال و تحکیم بنیان خانواده تأثیر بسزایی در سطح جامعه دارد، تصریح کرد: مسکن مهر یکی از اقدامات مهم و ارزشمند دولت در سطح کشور است و تلاش‌های خوبی برای سامان دادن به بخش مسکن در کشور داشته و قصد دارد که افراد بی‌خانه را خانه‌دار کند.

نیکزاد با بیان اینکه با راهکارهای مناسب می‌توان ترتیبی اتخاذ کرد تا افراد بیشتری از اقشار کم درآمد و آسیب‌پذیر صاحب مسکن شوند، خاطرنشان کرد: مسکن یکی از مهم‌ترین نیازهای انسانهاست که با توجه به تأمین این نیاز اساسی لازم است طرح‌های مسکن مهر در اولویت قرار گرفته و تکمیل شود.

این مسئول احداث زیرساخت‌های مسکن مهر را ضروری دانست و اضافه کرد: احداث و تأمین زیرساخت‌های مسکن مهر از جمله مسجد، مدارس، مراکز بهداشتی و درمانی و دیگر اقدامات رفاهی و خدماتی باید شتاب گرفته و شیرینی و لذت سکونت در واحدهای مسکن مهر در کام مردم نمود پیدا کند.

وی از ثبت و اسناد، نظام مهندسی و دیگر دستگاه‌های دخیل خواست به سرعت در بحث تفکیک، صدور اسناد مالکیت و پایان کار ورود پیدا کنند و دقت و توجه لازم را در این زمینه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل با اشاره به اینکه فعالیت‌های خوبی توسط تعاونی‌های مسکن مهر تاکنون انجام شده است، بیان کرد: بانک مسکن در مورد اعطای تسهیلات به شرکت‌های تعاونی براساس ضوابط و مقررات هیچ مشکلی ندارد.

نیکزاد یادآور شد: بسیاری از واحدهای مسکن مهر این استان در حال واگذاری است و باید تلاش شود تا سرعت عمل در این واحدها افزایش یابد تا رضایتمندی مردم را به همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: رفع سریع مشکلات در این حوزه از نیازهای اساسی و ضروری است و در این راستا دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله‌ شرکت‌ گاز، آب، برق و فاضلاب در شرایط کنونی اکثر تعهدات خود را اجرایی کرده‌اند و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

رئیس ستاد مسکن استان گفت: باید همزمان با پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها انشعاب فاضلاب، تلفن، آب و برق اجرا و تکمیل شود.

در ادامه این جلسه تعدادی از مدیران عامل اتحادیه‌های مسکن مهر مشکلات حوزه کاری خود از جمله انشعابات گاز، آب، تقسیط اقساط، رفع معارض و... مطالبی را بیان داشتند.

انتهای پیام/62003/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول