اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی شهرک ابریشم خبر داد

1200 واحد مسکن مهر شهرک ابریشم آماده تحویل است

مدیر اجرایی شهرک ابریشم مسکن مهر استان البرز گفت: در حال حاضر یک‌هزار و 200 واحد از مسکن‌های این شهرک آماده شده و به زودی تحویل صاحبان این واحدها می‌شود.

1200 واحد مسکن مهر شهرک ابریشم آماده تحویل است

احسان‌ باقری‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: شهرک ابریشم یکی از مهم‌ترین پروژه‌های مسکن مهر به شمار می‌آید که در مجموع 25 پروژه بزرگ را در بر می‌گیرد.

وی تصریح کرد: از ابتدای اجرای این پروژه تلاش‌های بسیاری صورت گرفت تا واحدهای با کیفیت و دارای همه امکانات خدمات شهری به مردم تحویل داده شود و در این راستا تلاش‌های بسیاری صورت گرفت.

مدیر اجرایی شهرک ابریشم مسکن مهر استان البرز در ادامه به تشریح فعالیت‌های انجام شده در این پروژه بزرگ پرداخت و گفت: در زمان طراحی، کل شهرک به 25 پروژه تقسیم و بر اساس اصول مهندسی احداث آنها آغاز شد.

باقری‌فر افزود: همانطور که بارها تاکید کرده‌ایم، واحدهای به مردم تحویل داده می‌شود که دارای امکانات مناسب و بهره‌مندی از همه امکانات خدمات شهری از جمله آب و برق باشد.

وی بیان داشت: در مجموع بیش از 8 هزار و یک صد واحد مسکونی در این شهرک دیده شده است و خوشبختانه از سوی دستگاه‌های اجرایی به ویژه اداره کل راه و شهرسازی و استانداری البرز همکاری‌های خوبی برای تکمیل این پروژه بزرگ صورت گرفته است.

مدیر اجرایی شهرک ابریشم مسکن مهر استان البرز افزود: تا به امروز کار احداث و ساخت چهار پروژه که شامل یک‌هزار و 200 واحد می‌شود به پایان رسیده و آماده واگذاری به صاحبان آنها است.

باقری‌فر خاطرنشان کرد: همچنین بخش مهمی از تلاش‌های ما مربوط به ایجاد فضاهای مناسب و امکانات لازم برای شهرک است که یکی از این بخش‌ها محوطه‌سازی بیرونی واحدهای مسکن مهر شهرک ابریشم است.

وی گفت: تمام یک‌هزار و 200 واحدی که تا به امروز آماده تحویل شده است، دارای محوطه‌ بیرونی بوده و از امکانات لازم برخوردار هستند.

باقری‌فر در پاسخ به این پرسش که واحدهای فوق چه زمانی تحویل مردم می‌شود؟ گفت: ما کار خود را انجام داده‌ایم و یک‎هزار و 200 واحد را آماده‌ کرده‌ایم، اما اینکه چه زمانی به مردم تحویل داده شود، به نظر مسئولان و برنامه‌ریزی آنها بستگی دارد.

انتهای پیام/2302/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول