اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مسکن اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان خبر داد

بهره‌برداری از یک‌هزار واحد مسکن مهر در میناب

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان از بهره‌برداری بیش از یک‌هزار واحد مسکن مهر تعاونی رضوان در مهر ماه امسال خبر داد.

بهره‌برداری از یک‌هزار واحد مسکن مهر در میناب

به گزارش خبرگزاری  فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان، مهدی حریرنیا در بازدید از پروژه یک‌هزار و 48 واحدی مسکن مهر تعاونی رضوان میناب گفت: در جلسه‌ای که به همین منظور با حضور نمایندگان دفتر فنی استانداری، اداره کل راه و شهرسازی و نمایندگان ساکنین مجتمع برگزار شد تصمیمات لازم در خصوص تسریع در بهره‌برداری مسکن‌های مهر اتخاذ شد.

وی با بیان اینکه میزان سهم آورده متقاضیان مشکلاتی را پیش روی تکمیل این پروژه قرار داده بود، خاطرنشان کرد: در این جلسه سهم آورده متقاضیان به طور دقیق مشخص شد.

حریرنیا افزود: طبق توافقی که انجام شد، متقاضیان باید بین 6 تا 12 میلیون سهم آورده را به حساب تعاونی واریز کنند.

به گفته مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی از مجموع یک‌هزار و 48 واحد مسکن مهر تعاونی رضوان میناب 220 واحد تکمیل شده است و متقاضیان ساکن شده‌اند.

حریرنیا همچنین به اجرای جمع‌آوری فاضلاب این واحدها اشاره کرد و بیان داشت: آب و فاضلاب شهری هرمزگان متعهد شده که جمع آوری فاضلاب‌های مسکن‌های مهر میناب را به صورت سپتیک انجام دهد.

وی همچنین از رفع موانع پیش روی برق این واحدها خبر داد و ابراز امیدواری کرد با همراهی مسئولان توزیع برق نگرانی اعضای تعاونی مسکن مهر رضوان میناب رفع شود.

انتهای پیام/2310/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول