اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خبر داد

پرداخت 25 میلیون تومان تسهیلات برای ساخت مسکن مددجویی

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: با همراهی بانک‌های عامل به ویژه بانک مسکن مبلغ 25 میلیون تومان تسهیلات در اختیار مددجویان کمیته امداد قرار می‌گیرد تا با کمک‌های این نهاد انقلابی افراد زیرپوشش صاحب سرپناه شوند.

پرداخت 25 میلیون تومان تسهیلات برای ساخت مسکن مددجویی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز زلالی عصر امروز در جریان بازدید از طرح‌های مسکن مددجویان در بیله‌سوار اظهار داشت: یکی از سیاست‌های کاری کمیته امداد به عنوان یک نهاد حمایتی تلاش برای تأمین رفاه و آسایش خانواده‌های نیازمند است که در این زمینه ایجاد اشتغال، تأمین مسکن و همچنین بسترسازی برای ازدواج این خانواده‌ها جزء ضروریت‌ها به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و بانک مسکن استان در تأمین واحدهای مسکونی مددجویی برای جامعه هدف کمیته امداد اقدامات خوبی انجام شده و عملیات ساخت چندین پروژه نیز در سطح استان در دستور کار قرار گرفته است.

زلالی با یادآوری اینکه بیش از 400 واحد مسکن مهر برای محرومان و مددجویان کمیته امداد در حال ساخت است، خاطرنشان کرد: بخشی از هزینه‌های ساخت و تحویل این واحدهای مسکونی را کمیته امداد استان و بخشی نیز توسط خود مددجویان تأمین شده و واحدهای مورد نظر تحویل متقاضیان می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: در تلاش هستیم تا پایان امسال اغلب پروژه‌های مسکن مهر مددجویی را تکمیل کرده و در اختیار افراد نیازمند قرار دهیم.

وی پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها را بین 50 تا 85 درصد اعلام کرد و ادامه داد: برای احداث هر یک از این واحدها 25 میلیون تومان تسهیلات بانکی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد تا این متقاضیان بتوانند صاحب سرپناه شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان در ادامه به برنامه‌های حمایتی کمیته امداد در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و یادآور شد: به مناسبت ماه مبارک رمضان ماه مغفرت و رحمت الهی تلاش می‌کنیم تا در خدمت 31 هزار خانوار در قالب 65 هزار نفر زیرپوشش این نهاد حمایتی باشیم که برنامه‌های ما در قالب طرح ضیافت رمضان از روزهای آینده شروع می‌شود.

زلالی از برپایی سفره‌های احسان و نیکوکاری و اطعام مستمندان خبر داد و گفت:‌ در کنار برپایی این سفره‌ها سبد کالایی شامل برنج، گوشت، روغن و خرما تهیه شده تا به خانواده‌های نیازمند تقدیم شود.

وی از اجرای چهار طرح مفتاح‌الجنه، اکرام ایتام، محسنین و همچنین شفا در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: همه این طرح‌ها با هدف جذب حامیان جدید و کمک خیرین برگزار شده تا خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.

10 درصد جمعیت خلخال زیر پوشش کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بر اساس اعلام رئیس کمیته امداد شهرستان خلخال تنها 10 درصد جمعیت این شهرستان بالغ بر 9 هزار و 800 نفر در قالب 4 هزار و 800 خانوار از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند.

بهرام علی‌قلیزاده با اعلام اینکه 20 درصد این خانواده‌ها تحت حمایت خیرین هستند، تصریح کرد:‌ مردم خلخال در ماه مبارک رمضان سال گذشته بیش از 110 میلیون تومان به فقرا و نیازمندان کمک کردند و در تأمین جهیزیه نوعروسان نیز پیشقدم بودند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بیش از 17 هزار صندوق صدقات در این شهرستان فعال بوده که ماهیانه حدود 20 میلیون تومان از آنها نذورات جمع‌آوری می‌شود به طوریکه در این شهرستان بیش از 380 یتیم با کمک یک‌هزار و 800 حامی خلخال و سایر مناطق زیرپوشش خدمات مناسب هستند.

انتهای پیام/62007/ح40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول