اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل:

727 واحد مسکن مددجویی در اردبیل تحویل شده است / حمایت از گروه‌های همیار همچنان در اولویت

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: تاکنون 727 واحد مسکن مددجویی و معلولان در استان اردبیل تحویل شده تا متقاضیان از آنها استفاده کنند.

727 واحد مسکن مددجویی در اردبیل تحویل شده است / حمایت از گروه‌های همیار همچنان در اولویت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رویا احمدیان صبح امروز در حاشیه افتتاح‌های امروز شهرستان اردبیل به مناسبت هفته بهزیستی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساخت این واحدها و تحویل آن به جامعه هدف بهزیستی در طول هفت سال گذشته اتفاق افتاده است به طوری که با حمایت‌های همه جانبه دولت خدمتگزار این امور به ثمر نشسته است.

وی با اعلام اینکه بیش از 800 واحد مسکن نیز برای جامعه هدف بهزیستی در حال ساخت می‌باشد، عنوان کرد: سازمان بهزیستی به هر واحد 4 میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌کند تا در کنار آورده اشخاص و تسهیلات بانکی زمینه برای مددجویان و معلولان فراهم آید تا از سرپناه مناسب بهره‌مند شوند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل افزود: در کنار این حمایت‌ها صدور پروانه و آماده‌سازی پروژه‌های مسکن مهر جامعه هدف بهزیستی به صورت رایگان انجام شده تا این افراد نیازمند در گیرودار مشکلات مالی گرفتار نیایند.

احمدیان تصریح کرد: همزمان با هفته بهزیستی که تا 31 تیرماه ادامه دارد طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در مناطق متعدد استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد که امروز شاهد افتتاح‌ها در مرکز استان بودیم.

این مسئول گفت: در گام اول مرکز سلامت روان محلی ارائه‌کننده خدمات آموزشی و مهارت‌آموزی در سطح یک افتتاح شد و ما در این مرکز قادر هستیم به اقشار مختلف خدمات مهارتی و مشاوره‌ای ارائه کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از راه‌اندازی مرکز حرفه‌آموزی معلولان ذهنی بالای 14 سال خبر داد و بیان داشت: در این مرکز برای این گروه سنی مهارت‌ها و حرفه‌های متعدد آموزش داده می‌شود تا بتوانند بستر اشتغال را فراهم شده دیده و هر چه سریع‌تر به بازار کار جذب شوند.

احمدیان سومین افتتاحی امروز را مرکز گروه همیار زنان سرپرست خانوار با اشتغالزایی 9 نفر به صورت مستقیم اعلام کرد و یادآور شد: در این مرکز زنان در قالب تعاونی‌ها و گروه‌های همیار به تولید فرآورده‌های سبزیجات و ترشیجات پرداخته و با کسب در‌آمد مناسب قادر هستند معاش خانواده خود را تامین کنند تا وابستگی‌ها به بهزیستی کمتر شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی چهارمین مجموعه را مربوط به افتتاح شش واحد مسکن مددجویی در اردبیل اعلام کرد و ابراز داشت: در کل استان اردبیل 800 واحد مسکن در حال ساخت است و از سال 85 تاکنون 727 واحد نیز مسکن احداث شده تحویل متقاضیان شده است.

انتهای پیام/62005/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول