اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته بهزیستی

6 واحد مسکن معلولان و مددجویان در اردبیل افتتاح شد

همزمان با دومین روز از هفته بهزیستی 6 واحد مسکن مددجویی و معلولان در شهرستان اردبیل افتتاح شد.

6 واحد مسکن معلولان و مددجویان در اردبیل افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که صبح امروز و به صورت نمادین در منطقه میر‌اشرف اردبیل برگزار شد، رئیس اداره بهزیستی شهرستان اردبیل در سخنانی اظهار داشت: این واحد مسکونی به معلول جسمی – حرکتی با سه نفر عایله تقدیم می‌شود که از سال 80 تحت پوشش این نهاد بوده و از خدمات غیر‌مستقیم استفاده می‌کند.

علی شریفی خاطرنشان کرد: این معلول از بیمه تکمیلی، دفترچه درمانی، بن ارزاق و هزینه تحصیلی استفاده کرده و بعد از تشکیل خانواده نیز ضمن حمایت برای تسهیل در امر ازدواج سعی شده است در حوزه مسکن و سرپناه نیز کمک‌هایی به این معلول صورت گیرد.

وی با بیان اینکه امروز در دومین روز هفته بهزیستی 6 واحد مسکن مددجویی افتتاح می‌شود، یادآور شد: به طور متوسط برای هر واحد بهزیستی 4 میلیون تومان کمک کرده است که در مجموع برای این 6 واحد 24 میلیون تومان برای ساخت و خرید کمک شده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اردبیل گفت: در این شهرستان 506 واحد مسکن مهر در حال احداث است که بخشی از آنها تحویل شده و بخشی نیز تا پایان امسال تحویل مددجویان و معلولان می‌شود.

شریفی عنوان کرد: بهزیستی بیش از 20 میلیارد ریال برای ساخت این واحدهای مسکونی کمک مستقیم کرده است که امیدواریم با بهره‌برداری کامل از آنها اقشار آسیب‌پذیر و کم‌توان بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.

این مسئول یکی از اولویت‌های کاری بهزیستی را در حمایت از جامعه هدف ساخت و تحویل واحدهای مسکونی اعلام کرد و بیان داشت: اگر سه معضل بیکاری، نبود سرپناه و مشکلات مالی در امر ازدواج برطرف شود به یقین بسیاری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها کاهش یافته و زمینه یک آرامش و امنیت روانی نیز برقرار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس اداره بهزیستی شهرستان اردبیل در پایان سخنان خود پرداختن بهزیستی به اشتغال، ساخت مسکن و تشویق به امر ازدواج را ابزار کار‌آمد در پیشگیری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی توصیف کرد.

انتهای پیام/62001/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول