اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه خلخال:

محرومیت‌زدایی مأموریت بسیج در دهه چهارم انقلاب است

فرمانده سپاه شهرستان خلخال گفت: محرومیت‌زدایی آن هم به همت بسیجیان دریا دل و پرتلاش مأموریتی عظیمی در دهه چهارم انقلاب است تا کشورمان از این منفذ به نقطه خوداتکایی برسد.

محرومیت‌زدایی مأموریت بسیج در دهه چهارم انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیف‌الله معصومی عصر امروز در جریان افتتاح چندین طرح بسیج سازندگی در خلخال اظهار داشت: مهم‌ترین ابعاد این سازندگی تنها در بخش عمرانی و آبادانی محدود نمی‌شود بلکه حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را نیز شامل می‌شود به طوریکه امسال رویکرد بسیج سازندگی بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری رویکرد اقتصاد مقاومتی و خلق حماسه در این سنگر است.

وی تصریح کرد:‌ ما تا زمانی که با همت و درایت بسیجیان و جوانان آبدیده این سرزمین نتوانیم قله‌های ارزشمند عزت و افتخار را در بخش‌های مختلف طی کنیم، نمی‌توانیم سخن از استقلال واقعی به میان بیاوریم که ضرورت دارد در یک حرکت واقعی و مأموریت انقلابی کارها را در تمام حوزه‌ها جهادگونه و بسیجی‌وار انجام دهیم.

معصومی با بیان اینکه طرح‌های بسیج سازندگی محدود به فصل خاص یا ایام فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان نمی‌شود، خاطر نشان کرد: هر چند در این ایام این طرح‌ها و برنامه‌ها پررنگ‌تر مشاهده می‌شود اما بسیج سازندگی در تمام سال رویکرد خود را بر محرومیت‌زدایی و توانمندسازی اقتصادی گذاشته است.

این مسئول با بیان اینکه در قالب این طرح در عرصه‌های مختلف عمرانی، کشاورزی، دامداری، سمپاشی مزارع، نوسازی، مرمت و رنگامیزی مدارس کارهای خوبی صورت می‌گیرد، اضافه کرد: اما نباید فعالیت بسیج سازندگی را به این حوزه‌ها محدود کرد.

وی بیان کرد:‌ در اجرای طرح هجرت سه بیش از چهار هزار نفر روز توان نسل نوجوان و جوان را به کار گرفتیم تا در بخش‌ها، روستاها و مناطق دورافتاده طرح‌های عمران و آبادانی اجرایی و عملیاتی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده سپاه خلخال یادآور شد:‌ بسیج سازندگی خلخال در اجرای طرح‌های عمرانی و آبادانی توانسته است رتبه دوم استان را به دست آورد و امسال نیز انتظار می‌رود همین مقام تکرار شود.

معصومی گفت: ‌طرح هجرت سه بسیج سازندگی خلخال با همکاری آموزش و پرورش و مناطق سه‌گانه شهرستانی با به کارگیری 500 نفر روز مربی از بسیج، طلاب، فرهنگیان و پیشکسوتان در حال اجرا است که انتظار می‌رود ثمره و نتیجه آن بهره‌گیری از یک حرکت اصلی و اساسی در رفع و کاهش دغدغه‌ها باشد.

انتهای پیام/62008/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول