اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تمیزی فر در گفت‌وگو با فارس‌:

خبرگزاری فارس نقش هم‌افزایی ‌در راستای اهداف سازمان بسیج رسانه را دارد

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب‌الزمان (عج) با اشاره به نقش خبرگزاری فارس در راستای اهداف سازمان بسیج رسانه، گفت: رسانه فارس می‌تواند نقش هم افزایی و تحلیل محتوا در راستای اهداف سازمان بسیج رسانه داشته باشد.

خبرگزاری فارس نقش هم‌افزایی ‌در راستای اهداف سازمان بسیج رسانه را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد رحیم تمیزی‌فر ظهر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس با اشاره به عملکرد چندساله خبرگزاری فارس در بین رسانه‌ها اظهار کرد: اخبار این رسانه محکم، مستدل و دارای پایه و اساس بوده است.

وی با اشاره به اینکه می‌توان روی اخباری که از این رسانه منتشر می‌شود حساب باز کرد، افزود: همان‌گونه که اشاره شد اخبار این رسانه مجازی به روز و آنلاین در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب‌الزمان (عج) ادامه داد: خبرگزاری فارس مهم‌ترین اخبار را در سریع‌ترین زمان ممکن به گوش مخاطبان جهت اطلاع و بهره برداری می‌رساند.

وی با اشاره به نقش خبرگزاری فارس در راستای اهداف سازمان بسیج رسانه تاکید کرد: فارس می‌تواند نقش هم‌افزایی و تحلیل محتوا در راستای اهداف سازمان بسیج رسانه داشته باشد.

تمیزی‌فر با بیان اینکه باید بین خبرگزاری فارس و رسانه‌های دیگر یک خرد جمعی ایجاد شود، تصریح کرد: اخبار که موجودیت دارند، در موضوع تحلیل محتوایی مقداری با پرورش و جهت دار کردن آنها باید به توان از اخبار موجود در دنیا و کشور به خوبی استفاده و آنها را رصد کرد.

وی افزود: بسیج رسانه با جذب، سازماندهی و آموزش در نظر دارد یک نقش محوری و تعاملی با رسانه‌ها برای فعال‌تر و پویاتر کردن آنها در جهت جنگ رسانه‌ای دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفا کند.

انتهای پیام/63023/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول