اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با نخستین روز از هفته بهزیستی

مسئول سازمان بسیج طلاب از مرکز توانبخشی آتیه گرگان بازدید کرد

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا گلستان همزمان با نخستین روز از هفته بهزیستی با حضور در مرکز توانبخشی آتیه گرگان از کودکان بی‎سرپرست دلجویی کرد.

مسئول سازمان بسیج طلاب از مرکز توانبخشی آتیه گرگان بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام علیرضا ریاحی شامگاه سه‌شنبه در دیدار با کودکان بی‎سرپرست مرکز توانبخشی آتیه گرگان اظهار داشت: کودکان و نوجوانان به عنوان سرمایه‎های معنوی جامعه محسوب می‎شوند که سلامت روح و جسم آنها تضمین‎کننده سلامت جامعه در آینده است.

وی تأکید کرد: توجه و تأمین منافع کودکان و رفع موانع پیش‎روی آنان باید در اولویت اقدامات مسئولان و برنامه‎ریزان قرار بگیرد. 

«بزهکاری» کودکان یکی از حادترین مسائل اجتماعی

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه در حال حاضر مسئله بزهکاری نوجوانان و جوانان یکی از حادترین مسائل اجتماعی جوامع مختلف به شمار می‎رود، متذکر شد: رسوخ بزهکاری در بین کودکان و نوجوانان که سازندگان اجتماع فردا هستند موجبات بیم و نگرانی را فراهم می‎کند که بی‎توجهی به این امر زنگ خطری جدی است.

ریاحی با بیان اینکه کودکان بی‎سرپرست نیازمند توجه عاطفی بیشتری هستند، تصریح کرد: نیکی به کودکان یتیم جزو سفارشات دینی مسلمانان است و نباید تنها معطوف به زمانی خاص و یا ایام مبارک ماه رمضان باشد.

وی، پیگیری و حل مشکلات ایتام و کودکان بی‌سرپرست را اقدامی الهی برشمرد و ابراز داشت: حس نوعدوستی یک فرصت گرانمایه است که اگر در مسیر درست مصروف شود اجر دنیوی و اخروی را در پی خواهد داشت. 

خیرین نیکوکار لبخند رضایت را بر لبان کودکان معصوم و نیازمند بنشانند

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا گلستان از مردم خیرخواه و نیکوکار استان خواست تا کمک‎های نقدی خود را از طریق شماره حساب 1475141349 نزد بانک ملت به نام مرکز توانبخشی آتیه واریز کنند تا بار دیگر برگ زرینی در پرونده اعمال خود ثبت کنند و با این اقدام موجبات رضایت خداوند متعال را فراهم و لبخند رضایت را بر لبان کودکان معصوم و نیازمند بنشانند.

انتهای پیام/83001/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول