اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه ملایر مطرح کرد

ادامه راه شهدا در گرو برخورداری از تفکر بسیجی/ تفکر بسیجی عامل برون‌رفت از مشکلات

فرماندار ویژه ملایر ادامه راه شهدا را در گروی برخورداری از تفکر بسیجی دانست و گفت: ترویج تفکر بسیجی عامل برون‌رفت از مشکلات است.

ادامه راه شهدا در گرو برخورداری از تفکر بسیجی/ تفکر بسیجی عامل برون‌رفت از مشکلات

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، مصطفی آزادبخت ظهر امروز در نشست با شورای مشورتی بسیج فرهنگیان شهرستان ملایر، بسیج را ریشه و اصل پیروزی نظام برشمرد و افزود: مردم ایران با تفکر بسیجی گوش به فرامین امام راحل (ره) حرکت کردند و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

وی ولایت فقیه را نعمت بزرگی برای همه دانست و گفت: رهبری این نظام خود یک بسیجی بوده و در این عرصه همواره موفق عمل کرده است.

فرماندار ویژه ملایر ابراز داشت: در دوران انقلاب و دفاع مقدس نیز بسیجیان در دفاع از مرزهای کشور پیشگام بودند که در این راستا بسیج فرهنگیان، همواره خوش درخشیده است.

وی تصریح کرد: امروز نیز تفکر بسیجی در ادامه راه شهدا موج می‌زند و همه باید برای ترویج این فرهنگ در میان جامعه تلاش کنیم.

آزادبخت پویایی در آموزش و پرورش هر جامعه‌‌ای را زمینه‌ساز پیشرفت آن کشور دانست و ابراز داشت: فرهنگیان باید با تعلیم و تربیت درست، جامعه را به سوی پویندگی و پیشرفت سوق دهند.

فرماندار ویژه ملایر خطاب به مدیران و مسئولان بیان کرد: اگر همه ما مانند فرهنگیان به کار خود متعهد باشیم، 70 درصد مشکلات مردم در جامعه حل خواهد شد.

وی به پیشرفت ایران در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و ابراز داشت: همه این موفقیت‌ها، عظمت ایران اسلامی و رهبری نظام را به رخ جهانیان می‌کشد.

آزادبخت نعمت ولایت را عامل پیشرفت کشور دانست و گفت: اگر نعمت انقلاب و ولایت را نداشتیم سرنوشت امروز کشور به گونه‌ای دیگری رقم می‌خورد.

در ادامه رئیس شورای مشورتی بسیج فرهنگیان ملایر نیز از عضویت یک‌هزار و 700 نفر از فرهنگیان ملایر در بسیج فرهنگیان این شهرستان خبر داد و افزود: در این راستا بسیج فرهنگیان فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلفی را انجام می‌دهد.

غلامرضا نظری با اشاره به اینکه آموزش و پرورش زیربنای سایر نهادهاست بر همکاری بیش از پیش مسئولان به منظور کمک به آموزش و پرورش تأکید کرد.

وی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را یکی از بهترین اسناد راهبردی در این وزارتخانه دانست و گفت: این سند راهبردی در آینده نزدیک ثمرات خود را نشان می‌دهد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش ملایر نیز با اشاره به اینکه هم اکنون کانون‌های فرهنگی، هنری  در آموزش و پرورش فعال است، ابراز داشت: این تعداد کانون جوابگوی 35 هزار دانش‌آموز در شهرستان نیست.

ابولقاسم روستایی افزود: در برنامه‌ریزی اوقات فراغت دانش‌آموزان باید نهادها همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند تا دانش‌آموزان از این فرصت بهترین بهره را ببرند.

بر اساس این گزارش در پایان مشکلاتی همچون بیکاری، حل مسئله اعتیاد، بررسی مسائل حجاب و ترافیک شهری از جانب فرهنگیان مطرح و خواستار ارائه راه‌کارهای مناسب برای حل معضلات شدند.

انتهای پیام/89013/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول