اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرمانده ناحیه مقاومت کیار

دارالقرآن کریم بسیج ناحیه کیار راه‌اندازی شد

همزمان با ماه بهار قرآن، دارالقرآن الکریم بسیج ناحیه کیار با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه این ناحیه افتتاح شد.

دارالقرآن کریم بسیج ناحیه کیار راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مسئول تربیت و آموزش ناحیه مقاومت کیار پیش ازظهر امروز در این مراسم اظهار کرد: نهادینه کردن فرهنگ غنی و انسان ساز قرآن و برنامه‌ریزی منسجم در راستای رشد و تعالی بسیجیان از اهداف راه‌اندازی این دارالقرآن محسوب می‎شود.

حجت‌الاسلام احمد صابری افزود: معنویت افزایی، تأمل و تدبر در آیات قرآن، انس و الفت جوانان، نوجوانان و نونهالان با کتاب آسمانی پیامبر خاتم از دیگر اهداف این اقدام ارزشی است.

صابری ادامه داد: ترویج فرهنگ قرآن باید در رأس برنامه‌های بسیج قرار بگیرد تا با استقبال پرشور نسل جوان بتوانیم استعداد افراد را بر اساس رشته‌های حفظ، روخوانی، روانخوانی و مفاهیم ارزیابی و در راستای تقویت این استعدادها بکوشیم.

مسئول تربیت و آموزش ناحیه مقاومت کیار در ادامه ماه مبارک رمضان را ماه سفر از گناهان به سوی خوبی‌ها و اعمال نیک دانست و گفت: ماه رمضان ماه استغفار از گناهان است و پذیرنده استغفار باید قابل و مستعد ترک گناه و برگشت از معصیت الهی باشد.

وی عزت را به عزت اولیه و ثانویه تقسیم کرد و گفت: طبق آیه شریفه «تعز من یشاء و تزل من تشاء» خداوند هر کدام از بندگان را که بخواهد عزت می‌دهد و هر کس را بخواهد ذلت و خواری می‌دهد.

همزمان با ماه بهار قرآن، دارالقرآن الکریم بسیج ناحیه کیار با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه این ناحیه افتتاح شد.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول