اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج هفتکل خبر داد

اعطای تسهیلات از سوی بسیج سازندگی هفتکل

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج هفتکل از اعطای تسهیلات به بسیجیان شرکت کننده در دوره‌های آموزشی تولید کمپوست، قارچ و تکثیر مرغ بومی در شهرستان خبر داد.

اعطای تسهیلات از سوی بسیج سازندگی هفتکل

ناصر ممبینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در هفتکل اظهار کرد: 95 بسیجی در دوره‌های آموزشی بسیج سازندگی هفتکل شرکت کردند.

وی افزود: این دوره‌های آموزشی هفت روزه بوده و بسیجیان پایگاه‌های مختلف بسیج از سراسر شهر در آن حضور یافتند و آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

به گفته مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هفتکل، در این دوره‌ها بسیجیان شرکت کننده تولید کمپوست، قارچ و تکثیر مرغ بومی را فرا گرفتند.

ممبینی تصریح کرد: با هماهنگی‌ها و تعامل انجام شده با اداره جهاد کشاورزی شهرستان هفتکل، دوره‌های هفت روزه برای علاقه‌مندان به فعالیت‌های اقتصادی در زمینه‌های کمپوست، قارچ و تکثیر مرغ بومی برپا کرده‌ایم و علاقه‌مندان مهارت‌های لازم را آموزش دیده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این دوره‌های آموزشی از سوی جهادکشاورزی برگزار می‌شود و گواهینامه‌های پایان دوره برای 95 نفر از بسیجیان شرکت کننده در این دوره‌ها صادر خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هفتکل اضافه کرد: افرادی که این دوره‌ها را با موفقیت پشت سر بگذراند برای دریافت تسهیلات اعطایی بسیج سازندگی به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/72010/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول