اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج کارمندان چهارمحال و بختیاری خبر داد

تشکیل شورای عالی قشر بسیج کارمندان در چهارمحال و بختیاری

مسئول بسیج کارمندان چهارمحال و بختیاری از تشکیل شورای عالی قشر بسیج کارمندان در استان خبر داد.

تشکیل شورای عالی قشر بسیج کارمندان در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی کیهانی پیش ازظهر امروز در همایش توجیهی و آموزشی پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات در شهرکرد اظهار کرد: بسیجیان از ابتدای انقلاب تاکنون نقش بی بدیلی در تعیین سرنوشت کشور داشتند.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری حماسه سیاسی با تلاش و همت بسیجیان رقم خورد، گفت: دومین حماسه کشور(حماسه اقتصادی) نیز با همت مردم، بسیجیان و مسئولین محقق خواهد شد.

کیهانی ولایت فقیه را سکاندار انقلاب اسلامی دانست و افزود: نهضت عاشورا و نهضت انتظار همواره الگوی بسیجیان در کشور به شمار می‎‏رود.

مسئول بسیج کارمندان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این دو نهضت نیازمند یک حلقه اتصال است که ولایت فقیه حلقه اتصال این دو نهضت محسوب می‎شوند.

وی افزایش بهره‌وری را رسالت اصلی مأموریت بسیجیان دانست و گفت: سلامت اداری و افزایش کارایی در سطح ادارات استان با همت و تلاش فرماندهان و اعضای بسیج ادارات محقق می‎شود.

کیهانی تأکید کرد: بسیجیان باید همواره در تمامی عرصه‌ها الگو باشند.

این مسئول از تشکیل شورای عالی قشر بسیج کارمندان در استان خبر داد و افزود: این شورا با عضویت 20 نفر تشکیل شده است، در حقیقت مدیریت بسیج کارمندان از مدیریت فردی به مدیریت جمعی سپرده شده است.

کیهانی بررسی معروفات و منکرات در ادارات استان را از مأموریت‌های اصلی این شورا برشمرد و گفت: بررسی وضعیت حجاب و عفاف، نماز و فرائض دینی، تکریم ارباب رجوع از دیگر مأموریت‌های شورای عالی قشر بسیج کارمندان محسوب می‎شود.

انتهای پیام/68006/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول