اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور شماری از مسئولان انجام شد

افتتاح پروژه‏ های بسیج سازندگی در روستای خیج شاهرود

پروژه‏ های مرمت و بهسازی در روستای خیج به همت بسیج سازندگی شاهرود افتتاح شد.

افتتاح پروژه‏ های بسیج سازندگی در روستای خیج شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، ظهر امروز در مراسم افتتاح این پروژه‏ ها که امام جمعه شهر کلاته‏خیج، اعضای شورای اسلامی روستای خیج و مسئولان حوزه مقاومت بسیج حمزه سیدالشهدا و بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود حضور داشتند، حمام مرمت شده روستای خیج به دست پدر شهید عرب‏ عامری افتتاح شد.

امام جمعه کلاته‏خیج در این مراسم اظهار کرد: کار و تلاش برای خدا دارای اهمیت ویژه‌ای است و حال که این کار برای رفاه مردم و خدمت‌رسانی بوده و در ماه خوب خدا انجام گرفته، ثوابی چند دهه برابر دارد.

حجت‌الاسلام علی خداپرست گفت: خوشا به حال عزیزانی که توانسته‌اند این خدمت خالصانه را انجام دهند.

امام جمعه کلاته‏خیج افزود: خدمت‌رسانی و کمک به مردم جزو اعمالی است که برای آن اجر و ثواب فراوان ذکر کرده‏ اند و بعد از اعمال واجب، مهم‏ترین مستحب مؤکد، خدمت‌رسانی به مردم است.

خداپرست خاطرنشان کرد: در ماه رمضان، خدمت کردن به خلق مانند ثواب قرآن در طول سال اجر و مزد دارد و باید همه تلاش کنیم تا برای خدمت‌رسانی به مردم و جامعه از یکدیگر سبقت بگیریم.

محمد خنجری، مسئول بسیج سازندگی حوزه مقاومت بسیج حمزه سیدالشهدا نیز در سخنانی با بیان این‏که در مرمت و بهسازی این حمام بیش از 200 نفرروز وقت صرف شده است، افزود: با توجه به نیاز منطقه برای کمک‌رسانی و خدمت حوزه مقاومت بسیج و بسیج سازندگی ناحیه درصدد هستند تا با کمک بسیجیان و اهالی روستا خدمات شایسته‌ای در جهت رفاه حال مردم منطقه انجام دهند.

انتهای پیام/2249/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول