اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست خبرگزاری فارس در خوزستان:

رسانه‌ها توسط بسیج رسانه آسیب‌شناسی شوند

سرپرست خبرگزاری فارس در استان خوزستان گفت: رسانه‌ها توسط بسیج رسانه آسیب‌شناسی شوند.

رسانه‌ها توسط بسیج رسانه آسیب‌شناسی شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عارف دورقی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای عالی سازمان بسیج رسانه خوزستان در محل سالن جلسات این سازمان اظهار کرد: یکی از کارهایی که بسیج رسانه می‌تواند انجام دهد آسیب‌شناسی رسانه‌ها و مطبوعات استان خوزستان است.

وی با اشاره به در پیش رو بودن روز خبرنگار گفت: روز خبرنگار نباید صرف برگزاری یک مراسم و سخنرانی باشد بلکه باید در این روز برخی آسیب‌ها و آفت‌هایی که رسانه‌های خوزستان با آن درگیر هستند مطرح شود و برای رفع آن تبادل نظر صورت گیرد.

این فعال رسانه‌ای روز خبرنگار را فرصت مناسبی برای ارائه دغدغه‌های خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه عنوان کرد و افزود: روز خبرنگار سالی یک بار اتفاق می‌افتد که باید از آن استفاده کرد.

وی در ادامه برای بهتر برگزار شدن مراسمات روز خبرنگار پیشنهاداتی ارائه داد و خاطرنشان کرد: یکی از کارهایی که می‌توان برای این روز انجام داد دیدار با حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با محوریت سازمان بسیج رسانه است.

سرپرست خبرگزاری فارس در استان خوزستان تاکید کرد: در این دیدار دغدغه‌ها، مشکلات، آفت‌ها و معضلات قشر خبرنگار و فعالان رسانه‌ای مطرح شود.

به گفته دورقی، جامعه رسانه‌ای استان خوزستان نسبت به مسائل پیرامون خود بی‌تفاوت است که روز خبرنگار فرصتی خوبی است تا برخی مسائل و آفت‌ها پیگیری و حل شود.

وی گفت: رسانه‌ها می‌توانند مشکلات استان را مطرح کنند تا به گوش مسئولان برسد و  برای رفع آن تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/72010/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول