اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه جیرفت:

حرکت اصلی بسیج در مسیر پیروی از ولایت است

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان جیرفت گفت: امروز حرکت اصلی بسیج در راستای پیروی از منویات مقام عظمای ولایت است.

حرکت اصلی بسیج در مسیر پیروی از ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حمیدرضا محمدی ظهر امروز در آیین افتتاح پایگاه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) اصناف در این شهرستان بسیج را یکی از نهادهای مقدس و تأثیرگذار در نظام جمهوری اسلامی برشمرد و اظهار داشت: هدف اصلی بسیج حفاظت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر امام خمینی (ره) و شهیدان است.

وی با تأکید بر اینکه امروز حرکت اصلی بسیج در راستای پیروی از منویات مقام عظمای ولایت است، افزود: این شیوه افتخاری بزرگ برای همه بسیجیان است تا بتوانند با پاسداری از حریم ولایت در مسیر انقلاب قرار گیرند.

محمدی با اشاره به ویژگی‌های والای شهیدان تصریح کرد: اخلاص در عمل و حرکت در مسیر ولایت فقیه از ویژگی‌های بارز آنها است که باید همواره الگوی همه ایرانیان و دلسوزان نظام قرار گیرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای اصناف شهرستان جیرفت نیز در این آیین بسیج را از یادگاران امام خمینی (ره) خواند و اظهار داشت: بسیج نهادی است که خدمت در آن برای همه یک افتخار بزرگ است.

غلامعلی سالاری با بیان اینکه نخستین بسیجی تاریخ امام علی (ع) بود که در زمان پیامبر (ص) به دفاع از ارزش‌ها و رسالت الهی پرداخت، عنوان کرد: این نهاد مقدس وابسته به هیچ حزب یا گروه خاصی نیست و از هیچ حزبی نیز حمایت نمی‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت جیرفت نیز در این آیین با اشاره به ویژگی‌های ماه مبارک رمضان اظهار داشت: عبادت و قرائت قرآن از برترین اعمال در این ماه مبارک است.

حجت‌الاسلام امین کمالی بیان داشت: امروز خدمت در بسیج به عنوان یکی از ارزش‌های والا محسوب می‌شود، زیرا خدمت در بسیج دلدادگی و اطاعت از ولی فقیه به عنوان بزرگترین عبادت و افتخار است.

وی با اشاره به توطئه شوم دشمنان در راستای سپاه و بسیج هراسی اذعان داشت: دشمن با این شیوه قصد دارد تا ارزش‌های سپاه و بسیج را در جامعه تضعیف کند، اما با آگاهی مردم این ترفند نیز خنثی شده است.

به گزارش فارس، پایگاه امام سجاد (ع) زیرمجموعه حوزه مقاومت بسیج اصناف شهرستان جیرفت با حضور اصناف و بازاریان در مسجد امام سجاد (ع) این شهر راه‌اندازی شد.

همچنین در این آیین سعدالله مشایخی به عنوان فرمانده پایگاه خاتم‌الانبیا، مهدی کمال‌الدینی به عنوان فرمانده پایگاه انصارالحسین و مجید شادجو به عنوان فرمانده پایگاه امام سجاد (ع) اصناف شهرستان جیرفت معرفی شدند.

انتهای پیام/80001/ح40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول