اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:

چادر زن مسلمان مهم‌ترین سلاح در جنگ نابرابر است

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: در جنگ نرم نابرابر با دشمنان و مستکبران جهان، حجاب و چادر زن مسلمان مهم‌ترین سلاح است.

چادر زن مسلمان مهم‌ترین سلاح در جنگ نابرابر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سعید وزیری‌نژاد صبح امروز در دومین مرحله تقدیر از بانوان محجبه شهرداری قزوین که در سالن اجتماعات فرهنگسرای بانو حضرت زهرا (س) برگزار شد، اظهار داشت: در جنگ نابرابر با دشمن، حجاب و چادر زن ارزش بیشتری پیدا می‌کند.

وزیری‌نژاد با بیان اینکه حجاب یکی از حربه‌‌های دشمن و ابر قدرت‌ها در مقابله با کشورمان شده است، اضافه کرد: رواج بی‌عفتی در جوامع اسلامی با هدف به استثمار کشیدن آن‌ها مهم‌ترین هدف دشمنان در کشورهای اسلامی است.

وی تصریح کرد: برنامه‌های دشمنان در کشورهای عربی جامه عمل پوشانده شده و آنها قصد دارند فضای ایران را نیز به این سمت بکشانند ولی زنان و دختران ایرانی باید این تهدیدها را بشناسند و بیش از پیش عفت و پاکدامنی را پیشه کنند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین بر پایبندی مردان به حجاب نیز تأکید کرد و این مهم را در کنار پوشش اسلامی بانوان نتیجه‌بخش دانست.

وزیری‌نژاد اضافه کرد: در شرایط کنونی انتخاب درست بانوان ایرانی مهم‌ترین و بهترین واکنش به اهداف شوم دشمنان است و بانوان محجبه به بینش و درک درستی رسیده و حجاب و عفاف را آگاهانه انتخاب کرده‌اند.

وی اظهار امیدواری کرد؛ در طول سال از بانوان محجبه دیگر دستگاه‌های اجرایی، اصناف و بخش خصوصی با هدف ترویج امر عفاف و حجاب در جامعه تقدیر شود.

دومین مرحله برنامه تقدیر از بانوان محجبه شهرداری قزوین در راستای برگزاری جشنواره سپاس با حضور مدیرعامل و معاون سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، مدیر مرکز مطالعات فرهنگی و اجتماعی شهر و مدیر برنامه‌ریزی و توسعه سازمان فرهنگی ورزشی برگزار شد.

در پایان این مراسم که در راستای برنامه‌های جشنواره سپاس برگزار شد، از 33 بانوی محجبه مجموعه شهرداری قزوین تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/2667/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول