اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای امر به معروف خراسان شمالی:

آموزه‌های دینی عفاف و حجاب معانی گسترده‌ای دارد

رئیس شورای امر به معروف خراسان شمالی گفت: آموزه‌های دینی عفاف و حجاب معانی گسترده‌ای دارد.

آموزه‌های دینی عفاف و حجاب معانی گسترده‌ای دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی ظهر امروز در همایش عفاف و حجاب با عنوان حریم ریحانه با تاکید بر اینکه در کنار زنان مردان نیز موظف به حفظ ارزش‌ها هستند، تصریح کرد: اسلام همواره مسلمانان را به عفت و پاکدامنی سفارش کرده است.

وی با اشاره به اینکه در آموزه‌های دینی عفاف و حجاب معانی گسترده‌ای دارد، افزود: زنان و مردان مسلمان باید با الگو‌پذیری از اسلام در این مسیر گام بردارند.

حجت‌الاسلام یعقوبی بر گسترش فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه هم تاکید کرد و گفت: باید در این زمینه سرمایه‌گذاری بیشتری انجام شود تا در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان واکسینه شویم.

وی با تاکید بر اینکه برای مصون ماندن از برنامه‌های دشمنان نیازمند ارتقای بصیرت هستیم، گفت: بصیرت افزایی نیاز امروز جامعه بوده تا برنامه‌های ضد فرهنگی دشمنان تأثیری در زندگی امروزی نداشته باشد.

دبیر شورای امر به معروف استان خراسان شمالی نیز از امر به معروف به عنوان یک فریضه بزرگ یاد کرد که جامعه را به سمت سعادت سوق می‌دهد.

سردار حسینعلی یوسفعلی‌زاده به ارزیابی‌های ستاد عفاف و حجاب استان از دستگاه‌ها اشاره کرد و یادآور شد: 80 درصد از دستگاه‌های خراسان شمالی به مقوله عفاف و حجاب توجه داشته‌اند.

به گزارش فارس، در حاشیه این همایش، نمایشگاه عفاف و حجاب حریم ریحانه نیز برپا شد.

انتهای پیام/63002/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول