اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین خبر داد

اجرای برنامه سی شب، سی مسجد با همکاری اوقاف قزوین

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: برنامه سی شب، سی مسجد با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین برگزار شد.

اجرای برنامه سی شب، سی مسجد با همکاری اوقاف قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی اظهار داشت: با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین و شورایعالی قرآنی این استان برنامه 30 شب 30 مسجد در استان قزوین برگزار شد.

وی افزود: برنامه 30 شب 30 مسجد در ایام ماه مبارک رمضان از سوی شبکه بین‌المللی خبر و با همکاری شورایعالی قرآن در سطح استان‌ها برگزار می‌شود که به معرفی یکی از مساجد کشور برنامه‌های آن در ماه مبارک رمضان می‌پردازد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ادامه داد: این برنامه در استان قزوین علاوه بر همکاری شورایعالی قرآنی این استان با مشارکت و همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین نیز همراه بود.

نوروزی بیان کرد: برنامه 30 شب 30 مسجد در استان قزوین در مسجد سوخته چنار واقع در خیابان نادری برگزار شد که شامل اجرای تواشیح، قرائت قرآن، اذان، اقامه نماز جماعت، ضیافت افطاری و ترتیل‌خوانی و جزءخوانی قرآن کریم می‌شد.

این برنامه یکشنبه 23 تیر ماه از ساعت 20:30 تا 21:15 دقیقه از شبکه بین‌المللی خبر پخش شد.

انتهای پیام/77002/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول