اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد خراسان‌رضوی خبر داد

اجرای طرح تلاوت نور در بیش از 2 هزار مسجد خراسان‌رضوی

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان‌رضوی گفت: طرح تلاوت نور با هدف گسترش و توسعه فرهنگ قرآنی در 2 هزار و 300 مسجد استان در شب‌های ماه رمضان برگزار می‌شود.

اجرای طرح تلاوت نور در بیش از 2 هزار مسجد خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسین عبداللهی صبح امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با برنامه‌های ماه مبارک رمضان این دبیرخانه اظهار داشت: طرح قرآنی بشارت، طرح تلاوت نور، طرح تفسیر کوتاه، طرح میثاق النور، برگزاری دوره تربیت مربی کودک، برگزاری دوره‌های آموزشی تدبر در قرآن محافل انس با قرآن، مشارکت در برگزاری طرح قرآنی 1447 و مشارکت در برگزاری طرح قرآنی مصباح الهدی از شاخص‌ترین برنامه‌های این دبیرخانه در ماه رمضان است.

وی تصریح کرد: تدوین برنامه‌های متنوع و متناسب قرآنی برای جوانان و نوجوانان عضو کانون‌های مساجد سبب گسترش فعالیت‌های قرآنی در کانون‌های مساجد می‌شود.

عبداللهی با بیان اینکه طرح بشارت در راستای پویایی و انسجام برنامه‌ها در ماه مبارک رمضان طراحی شده است، خاطرنشان کرد: کانون‌های مجری این برنامه بزرگ فرهنگی و در مناطق مشهد، هر منطقه دو کانون و شهرستان‌ها یک کانون هستند، و همزمان با ماه مبارک رمضان طرح بزرگ فرهنگی و قرآنی بشارت در سه بخش عمومی، مسابقه و یک پیام از نهج‌البلاغه در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان‌رضوی برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد خراسان‌رضوی در ارتباط با طرح تلاوت نور اظهار داشت: طرح تلاوت نور نیز با هدف گسترش و توسعه فرهنگ قرآنی در 2 هزار و 300 مسجد استان در شب‌های ماه رمضان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری دوره‌های تدبر در قرآن توسط کانون رسالت ـ کانون تخصصی قرآن ـ با همکاری دبیرخانه استان و موسسه تدبیر خبر داد و خاطرنشان کرد: سهمیه در نظر گرفته شده برای کانون‌های مشهد 14 کانون و هر منطقه ویژه دو کانون است.

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان‌رضوی با اشاره به برگزاری طرح قرآنی میثاق‌النور در کانون‌های مساجد استان گفت: این طرح با هدف آشنایی هر چه بیشتر مخاطبان به ویژه نوجوانان و جوانان با مفاهیم عمیق قرآنی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/70002/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول