اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی مسابقات قرآن پسران اوقاف خراسان‎رضوی خبر داد

معرفی نفرات برتر مسابقات قرآن پسران اوقاف خراسان‎رضوی

مدیر اجرایی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن پسران اوقاف خراسان‎رضوی از پایان این مسابقات با معرفی نفرات برتر در مقطع شکوفه‌ها در بخش پسران خبر داد.

معرفی نفرات برتر مسابقات قرآن پسران اوقاف خراسان‎رضوی

محمد مقومی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گناباد، اظهار داشت: مسابقات مقطع شکوفه‌ها با حضور 150 شرکت کننده پسر از روز دوشنبه 10 تیر ماه در محل شبستان امامزاده محمد عابد شهر کاخک آغاز شد و ظهر روز پنج‌شنبه 13 تیرماه با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

وی افزود: این مسابقات در رشته‌های حفظ پنج جزء، 10 جزء، 20 جزء و کل، قرائت، ترتیل قرآن کریم و اذان برگزار شد.

کارشناس امور قرآنی معاونت فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‎رضوی، خاطرنشان کرد: در رشته قرائت، رضا تاج‌آبادی و ابوالفضل طبسی از سبزوار و ابراهیم عقیلی از مشهد به ترتیب مقام‌های نخست تا سوم را کسب کردند.

مقومی ادامه داد: در رشته ترتیل نیز رضا حسنی از تربت حیدریه، علی شجاعی‌راد از سبزوار و محمد امین مجیب از مشهد به ترتیب مقام‎های نخست تا سوم را به‌دست آوردند و مصطفی شبانی از بردسکن، رضا جعفری و حسین شفیعی از نیشابور در حفظ 10 جزء، محمدرضا مهدیانی و حسن اصغری حسامه از نیشابور و امیرحسین ابری از مشهد در حفظ 50 جزء به ترتیب حائز رتبه‌های نخست تا سوم شدند.

مدیر اجرایی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن پسران اوقاف خراسان‎رضوی ادامه داد: همچنین در رشته حفظ کل، امیر محمد بهرامی از سبزوار مقام نخست و در رشته حفظ 20 جزء، علیرضا فرخنده از مشهد مقام سوم مسابقات را کسب کردند.

وی اعلام کرد: در رشته اذان این دوره از مسابقات، ابوالفضل طبسی از سبزوار، سیدعلی حسینی از مشهد و محمدصدرا شجاعی‌راد از سبزوار به ترتیب مقام‌های نخست تا سوم را کسب کردند.

مدیر اجرایی برگزاری مسابقات مرحله استانی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، عنوان کرد: نفرات نخست و دوم هر یک از رشته‌ها به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/70005/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول