اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ‌موقت بردسیر عنوان کرد

‌نوسازی و توسعه ‌مسجد جامع‌ بردسیر با 500 میلیون تومان‌

امام جمعه ‌موقت بردسیر گفت: طرح نوسازی و توسعه ‌مسجد جامع شهرستان بردسیر با هزینه‌ای بالغ بر 500 میلیون تومان در حال اجرا است.

‌نوسازی و توسعه ‌مسجد جامع‌ بردسیر با 500 میلیون تومان‌

حجت‌الاسلام سید‌ عباس موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بردسیر اظهار داشت: طرح توسعه و نوسازی مسجد جامع شهرستان بردسیر در فضایی به وسعت 6 هزار متر مربع  شامل مسجد‌، شبستان‌، خانه ‌عالم و خانه‌ خادم و فضاهای تجاری است‌.

وی افزود: تا‌کنون مرحله ‌فونداسیون کف ‌فاز اول طرح که احداث شبستان و صحن مسجد است با استفاده از کمک‌های مردمی ‌اجرا‌ ‌و برای تکمیل این فاز مبلغ 2 میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که امیدواریم با کمک مردم، مسئولان‌ و خیران مشکل تامین اعتبار ساخت مسجد رفع شود.

رئیس هیئت امنای مسجد جامع شهرستان بردسیر با اشاره به اینکه شهرستان بردسیر فاقد مصلا است، گفت: ‌با تکمیل‌ شبستان مسجد به وسعت یک هزار و 300 متر مربع امیدواریم مشکل نبود مصلا در شهرستان نیز رفع شود.

وی ‌با اشاره به ‌هزینه‌ زیاد اجرا و تکمیل طرح که بالغ بر 8 میلیارد تومان است از مردم شهرستان بردسیر و همه‌ خیران استان کرمان خواست تا در صورت تمایل کمک‌های ‌نقدی خود را به شماره حساب 0107085696007 بانک ملی ایران به نام مسجد جامع شهرستان بردسیر واریز کنند.

انتهای پیام/80027/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول