اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد اعتکاف همدان:

مشکل گنبد مسجد جامع میزان معتکفان همدان را کاهش داد

مسئول ستاد اعتکاف همدان گفت: با اعلام سازمان میراث فرهنگی مبنی بر اینکه گنبد مسجد جامع همدان مشکل دارد، میزان معتکفان کاهش می‌یابد.

مشکل گنبد مسجد جامع میزان معتکفان همدان را کاهش داد

مهدی صلواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: مراسم اعتکاف امسال به صورت سه دوره 21 تا 23 ، 24 تا 26 و 27 تا 29 ماه رمضان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: امسال با توجه به محدودیت مکانی در مسجد جامع، مساجد بنی فاطمیه شهرک بهشتی، مسجد جورقان، مسجد علی‌آباد فرهنگیان و مسجد یکن‌آباد برای داوطلبان در نظر گرفته شده است.

مسئول ستاد اعتکاف همدان با اشاره به اینکه در دو شهر جورقان و مریانج نیز مراسم معنوی اعتکاف برگزار می‌شود، افزود: معتکفان در اعتکاف رمضان نیز همانند اعتکاف ماه رجب پرداخت 30 هزار تومان می‌توانند ثبت‌نام کنند.

وی در مورد پیش‌بینی حضور احتمالی افراد در این دوره از اعتکاف بیان داشت: با اعلام میراث فرهنگی مبنی بر اینکه گنبد مسجد جامع مشکل دارد، میزان معتکفان کاهش می‌یابد.

صلواتی اذعان کرد: با توجه به اینکه میراث فرهنگی در حال مرمت این گنبد است، صحن آیت‌الله جلالی برای معتکفان در نظر گرفته نمی‌شود که همین موجب کاهش یک‌هزار و 200 نفری معتکفان می‌شود.

وی بیان داشت: ثبت ‌نام اینترنتی اعتکاف رمضان 14، 15 و 16 ماه رمضان و ثبت‌نام حضوری 18 و 19 رمضان در مسجد جامع انجام می‌شود.

مسئول ستاد اعتکاف همدان در پایان خاطرنشان کرد: ثبت نام صبح‌ها از ساعت 10:30 تا 12:30 و بعد از ظهرها از ساعت 17:30 تا 19:30 انجام می‌شود.

انتهای پیام/89003/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول