اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله مظاهری در دیدار با هیئت امنای امامزاده ابراهیم (ع) برخوار:

امامزاده نرمی زیارتگاه جا افتاده‌ای در میان مردم است/ تقدیر از عملکرد مدیرکل اوقاف اصفهان

رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: امامزاده نرمی جزو امامزادگانی است که در میان عوام و خواص جایگاه خودش را دارد و جا افتاده است و تأیید بزرگانی همچون آیت‌الله مرعشی نجفی را دارد.

امامزاده نرمی زیارتگاه جا افتاده‌ای در میان مردم است/ تقدیر از عملکرد مدیرکل اوقاف اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، آیت‌الله حسین مظاهری در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان و هیئت امنای امامزاده ابراهیم (ع) (نرمی) اظهار کرد: همه باید شاکر باشید که خادم شاهزاده ابراهیم به عنوان برادر بلافصل امام رضا(ع) شده‌اید.

وی افزود: امامزاده نرمی جزو امامزادگانی است که در میان عوام و خواص جایگاه خودش را دارد و جا‌افتاده است و تأیید بزرگانی همچون آیت‌الله مرعشی نجفی را دارد.

این مرجع عالی‌قدر جهان تشیع در ادامه خطاب به هیئت امنای امامزاده ابراهیم تصریح کرد: شما که خادم این امامزاده بزرگوار هستید، نباید کار فرهنگی را فراموش کنید، مردم را برای برپایی نماز جماعت و دعا بسیج کنید و در اعیاد و عزا مراسم و جلسات ویژه داشته باشید.

وی اضافه کرد: مردم را با شیوه‌های فرهنگی به امامزاده بکشانید تا مراسم‌های باشکوهی داشته باشید.

مظاهری در ادامه با بیان اینکه تقدس امامزاده نرمی نباید از بین برود، تاکید کرد: برای ساخت پروژه‌های عمرانی این امامزاده کم‌کم پیش بروید و تلاش کنید نیاز‌های امامزاده به خوبی پیش برود.

وی افزود: این امامزاده واجب‌التعظیم برادر امام رضا (ع) است و بنده چند بار به زیارت این امامزاده آمده‌ام‌ و منبر نیز رفته‌ام و برای این امامزاده اهمیت بسیار بالایی را قائل هستم.

رئیس حوزه علمیه اصفهان در ادامه با قدردانی از مدیرکل اوقاف استان اصفهان گفت: جا دارد از حجت‌الاسلام اژدری تشکر کنم که به اندازه وسع خود کار‌های خوبی را برای اوقاف انجام داده‌اند و تا جایی که اطلاع‌ دارم برای امامزاده نرمی نیز اقدامات در خور توجهی انجام داده‌اند.

گفتنی است سید‌الکریم حضرت ابراهیم بن موسی بن جعفر (ع) معروف به امامزاده نرمی برادر تنی امام رضا (ع) است و مرقد شریفش در شهرستان برخوار واقع شده است.

این مکان یکی از بقاع معروف و از زیارتگاه‌های مشهور و پر زائر اصفهان است و مرقد مطهّر فرزندش حضرت اسماعیل (ع) نیز در آن قرار دارد.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول