اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فعال سیاسی در اردبیل:

سهم‌خواهی از دولت آینده مردود است / خودداری از گمانه‌زنی‌های بی‌مورد در تعیین مسئولیت

فعال سیاسی و حزبی در اردبیل گفت:‌ هرگونه سهم‌خواهی به نفع فرد یا جریان خاص در دولت آینده مردود است و جایگاهی ندارد.

سهم‌خواهی از دولت آینده مردود است / خودداری از گمانه‌زنی‌های بی‌مورد در تعیین مسئولیت

حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در کنار خودداری از این سهم‌خواهی گمانه‌زنی‌های بی‌مورد در تعیین مسئولیت‌های استانی و کشوری به صلاح و شایسته نیست و به یقین تبعات متعددی نیز به دنبال دارد.

وی خاطرنشان کرد: 24 خرداد ملت ایران با حضور گرم و سیل‌آسای خود در پای صندوق‌های رای حماسه آفریدند و با انتخاب روحانی و برگزیدن شعار تدبیر و امید به کلید گشایش مشکلات امیدوار شده و این رویه را مورد پسند قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: به حمد‌الله از روز اعلام نتایج تاکنون این امیدواری و نشاط و شادابی اجتماعی به رفع مشکلات اقتصادی و همچنین مدیریتی در مردم به وضوح مشاهده می‌شود که قطعاً‌ باید این روحیه را ستود.

رئیس شورای شهر اردبیل یادآور شد: روحانی از روزی که به عنوان رئیس جمهور منتخب برگزیده شده با شخصیت‌های بارز کشوری و مراجع عظام دیدار داشته و به حمد‌الله روشی را انتخاب کرده که روش اعتدالی و مدبرانه است که در برنامه‌ریزی‌ها و حرکت‌های وی این شیوه مشهود است.

سرداری گفت: به همین جهت هر چقدر به زمان روی کار آمدن دولت یازدهم نزدیک می‌شویم حساسیت رئیس جمهور منتخب در انتخاب وزرا و تشکیل کابینه و تدبیر در امور بیشتر می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: انتظار همه گروه‌ها و شخصیت‌های سیاسی و کشوری از رئیس جمهور منتخب این است که در تشکیل کابینه مشورت و گزینش صحیح را مدنظر داشته باشند و بخصوص مجلس شورای اسلامی که به نظرات روحانی احترام خاص قائل است به وزرای انتخاب شده رای داده و دولت آینده را در حل مشکلات و پیشبرد امور یاری کنند.

این فعال سیاسی بیان داشت: یاری کردن رئیس جمهور منتخب از سوی همه احزاب و گروه‌ها خواست رهبر فرزانه انقلاب و عموم مردم است و انتظار می‌رود جو آرام همراه با وحدت و یکپارچگی که بعد از اعلام نتایج انتخابات در جامعه به چشم می‌خورد با انتخاب کابینه توانمند این وحدت، یکپارچگی و تدبیر و امید بیشتر رخ بنماید.

سرداری افزود: انتظار است آنگونه که رئیس جمهور منتخب در مصاحبه‌ها و سخنرانی‌های خود اعلام کردند، از گمانه‌زنی‌های بی‌مورد در تعیین مسئولیت‌های استانی و کشوری پرهیز شود، چرا که این کار تبعاتی را به دنبال دارد.

وی تصریح کرد: میدان انتخاب کابینه، معاونان و یاران رئیس جمهور آینده باید کاملاً برای شخص رئیس جمهور باز باشد تا با اختیار تام و تمام رئیس جمهور منتخب بتواند افرادش را گزینش کند.

عضو ارشد ستاد روحانی در اردبیل ادامه داد: رئیس جمهور منتخب بدون ملاحظات و سلایق سیاسی و جناحی خاص با به کارگیری شیوه اعتدال در تحقق‌بخشی به شعار انتخاباتی خود در انتخاب کابینه گام‌های جدی برخواهد داشت.

سرداری در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل گفت: شیوه روحانی، شیوه فراجناحی و شایسته‌سالاری است و افراد توانمند بدون در نظر گرفته شدن جناح سیاسی و حزبی خاص بکارگیری می‌شوند.

انتهای پیام/62001/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول