اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان غربی اعلام کرد

شاخص‌های مورد نظر شرکت در چهارمین جشنواره علم تا عمل آذربایجان غربی

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان غربی گفت: با احراز شاخص‌های مورد نظر طرح‌ها برای شرکت در چهارمین جشنواره علم تا عمل داوری می‌شوند.

شاخص‌های مورد نظر شرکت در چهارمین جشنواره علم تا عمل آذربایجان غربی

طاهر بخشایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره علم تا عمل در شهریورماه سال جاری، اظهار داشت: کلیه هزینه‌های شرکت در جشنواره از جمله هزینه‌های اسکان، ایاب و ذهاب و حمل و نقل به عهده شرکت‌کنندگان در جشنواره است.

وی با بیان اینکه تنها داشتن گواهی ثبت اختراع، جواز شرکت در چهارمین جشنواره علم تا عمل نیست، تصریح کرد: اختراعات تجاری‌سازی شده می‌توانند در این نمایشگاه حضور یابند.

بخشایی به شاخص‌های بررسی، انتخاب و معرفی طرح‌های فناوری و نوآوری متقاضیان شرکت در این جشنواره اشاره کرد و گفت: طرح‌های دانش بنیانی که دارای مشتری مشخص و از پیش تعیین‌شده‌ای در قالب تعهد خرید یا پیش‌خرید باشند می‌توانند مورد ارزیابی داوران قرار گیرند.

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان غربی افزود: طرح‌های دانش‌بنیانی که از چشم‌انداز روشنی در امر صادرات تولیدات دانش‌بنیان برخوردار باشند، طرح‌های دانش‌بنیانی که نمونه‌سازی آن به پایان رسیده باشد و نتایج آزمون و تست آن توسط مراجع ذی‌صلاح مثبت باشد، طرح‌هایی که مسیر مشخص و مطمئنی برای رسوخ محصول یا خدمت فناورانه در بازار مصرف داشته باشند، طرح‌های دانش‌بنیانی که برای رفع نیازهای فناورانه کشور در موارد تحریم موثر باشند و ... می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

شایان ذکر ‌است سایت شرکت در چهارمین جشنواره علم تا عمل www.isti.ir/nstb است.

انتهای پیام/61010/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول