اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت حوزه هنری برگزار می‌شود

جشنواره «هنر و رسانه» در اردبیل

رئیس حوزه هنری استان اردبیل گفت:‌ نخستین جشنواره «هنر و رسانه» درحوزه هنری استان اردبیل برگزار می‌شود.

جشنواره «هنر و رسانه» در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ساسان ناطق صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری این جشنواره اظهار داشت: شرکت‌کنندگان در این جشنواره در چهار محور خبر، گزارش، ‌مقاله و ستون‌نویسی با ارائه آثارشان در این محورها با هم رقابت خواهند کرد.

وی عنوان کرد: نخستین جشنواره «هنر و رسانه» حوزه هنری استان اردبیل با موضوعات هنر و چالش‌های پیش‌رو، هنر و سبک زندگی، هنر و انقلاب اسلامی و هنر و کودک و نوجوان به منظور ارائه تصویری درست و شناساندن مجموعه فعالیت‌های هنری استان اردبیل در رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان و تامل هر چه بیشتر حوزه هنری استان اردبیل به عنوان نهاد متولی هنر متعهد با رسانه‌های استان برگزار می‌شود.

دبیر برگزاری نخستین جشنواره هنر و رسانه حوزه هنری استان اردبیل یادآور شد: خبرنگاران و روزنامه‌نگاران بومی استان می‌توانند با ارائه فقط یک اثر در هر یک از محورهای یاد شده در این جشنواره شرکت کنند و شرکت یک نفر در تمام بخش‌ها و محورهای موضوعی مسابقه محورها آزاد است.

ناطق گفت: آثاری در این جشنواره پذیرفته می‌شوند که در فاصله زمانی اول فروردین ماه تا 10 شهریور ماه امسال در یکی از رسانه‌های دارای مجوز رسمی فعالیت و انتشار استان اردبیل اعم از نشریه‌های محلی و سراسری و خبرگزاری‌ها منتشرشده باشند.

این مسئول افزود: شرکت کنندگان باید همراه آثار خود، فرم درخواست شرکت در جشنواره را نیز تکمیل  و روی هر یک از آثار آن بخش و رشته الصاق و ارسال کنند.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل بیان داشت: فقط آثاری در این جشنواره پذیرفته می‌شوند که اصل و یا تصویر صفحه‌های منتشر شده در رسانه‌های مربوط نیز ارسال  شده باشد و آثار خبرنگاران و گزارش‌نویسان خبرگزاری‌ها باید به واسطه  مهر آن رسانه به تایید مسئول ذیربط برسد.

وی ادامه داد: ازمیان مجموع آثار ارسالی در هر یک از محورها و یا بخش‌های چهارگانه سه اثر به عنوان آثار برتر برگزیده و معرفی خواهند شد و به صاحبان و تولیدکنندگان آثار منتخب لوح سپاس، تندیس جشنواره و جوایزی اهدا خواهد شد.

ناطق متذکر شد: افراد علاقمند به شرکت در این جشنواره تا 10 شهریور ماه امسال  فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره مستقر در روابط عمومی حوزه هنری استان اردبیل ارسال کنند و این مهلت تمدید نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر برگزاری نخستین جشنواره هنر و رسانه حوزه هنری استان اردبیل در پایان سخنان خود اذعان داشت: حوزه هنری استان اردبیل در نظر دارد که مراسم معرفی و تقدیر از صاحبان و تولیدکنندگان آثار منتخب جشنواره را  27 شهریور همزمان  با روز هنر و ادب فارسی برگزار کند.

انتهای پیام/62005/ن40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول