اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری بوشهر عنوان کرد

معرفی 5 نمایش بخش مسابقه جشنواره تئاتر استانی بوشهر

رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: پس از پایان کار بازبینی و داوری، 5 نمایش بخش مسابقه جشنواره تئاتر استانی بوشهر مشخص شدند.

معرفی 5 نمایش بخش مسابقه جشنواره تئاتر استانی بوشهر

سیدحسین سیدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: بازبینی آثار از روز شنبه 15 تیرماه تا جمعه 21 تیرماه با حضور در سالن پلاتو حوزه هنری و مجتمع فرهنگی هنری شهرستان‌های استان از جمله (دیر، جزیره خارگ، خورموج و بوشهر) آغاز شد و مجموعاً تعداد 9 اثر مورد ارزیابی قرار گرفت که پس از بررسی علمی و دقیق و تبادل نظر پیرامون آثار ارائه شده در این مرحله 4 نمایش در بخش مسابقه و 1 اثر به بخش جنبی جشنواره راه پیدا کردند.

سیدزاده گفت: نمایش‌های در حال کندن پوست پیاز از دیر، خانه سرهنگ از خورموج، بشیر از بوشهر، پلی نو از دیر و قصه تلخ طلا از بوشهر 5 نمایش راه یافته به بخش مسابقه جشنواره تئاتر استانی ماه هستند.

رئیس حوزه هنری بوشهر افزود: بازبینی این دوره بر عهده آقایان علیرضا میرشکاری، حسین منصوری و مهدی ضیغمی نژاد بوده و بیست و دومین جشنواره تئاتر استانی سوره ماه از 21 الی 24 مرداد ماه به دبیری فرید میرشکار برگزار می‌شود.

وی در ارتباط با نشست شب گذشته جرگه عشاق در حوزه هنری بوشهر با اشاره به بررسی اشعار شهید رمضان در نشست جرگه عشاق گفت: جرگه عشاق این هفته حوزه با قرائت شعری از استاد «خلیل الله خلیلی» شاعر معروف افغان در رابطه با انسان و روزه توسط اسکندر احمدنیا مسئول کارگاه شعر حوزه هنری بوشهر آغاز شد.

سیدزاده گفت: در ادامه غلامرضا ابراهیمی از شاعران آیینی سرا، ضمن خوانش یکی از اشعار خود در وصف شهید رمضان امام علی (ع) در مورد ماه مبارک رمضان و تاثیر ادبیاتی آن سخنانی ایراد کردند.

رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: پایان بخش کارگاه شعر جرگه عشاق خوانش آثار شاعران حاضر در در این محفل بود.

انتهای پیام/66006/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول