اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور صورت گرفت

آغاز ثبت‌نام چهارمین جشنواره علم تا عمل در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز ثبت‌نام چهارمین جشنواره علم تا عمل در این استان خبر داد.

آغاز ثبت‌نام چهارمین جشنواره علم تا عمل در کهگیلویه و بویراحمد

علی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: جشنواره «علم تا عمل» جریان پیوسته برای حمایت از تجاری‌سازی در قالب رقابت‌های استانی است.

مرادی با اشاره به این‌که زمان ثبت‌نام چهارمین جشنواره علم تا عمل آغاز شده، افزود: مخاطبان این جشنواره مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی، انجمن‌های علمی، نخبگان، مخترعین و افراد دارای ایده‌های کارآمد هستند.

وی این جشنواره را فرصتی مناسب برای عرض‌اندام علمی استان دانست و خاطرنشان کرد: طرح‌هایی که نمونه‌سازی آن به پایان رسیده و نتایج آن آزمون و تست آن توسط مراجع ذی‌صلاح مثبت باشد، طرح‌های دانش بنیانی که دارای مشتری مشخص و از پیش تعیین شده و در قالب خرید یا پیش خرید باشد، طرح‌های دانش بنیانی که برای رفع نیازهای فناورانه کشور در موارد تحریم مؤثر باشند و دیگر طرح‌ها و ایده‌های مؤثر می‌توانند در این دوره از جشنواره شرکت کنند.

مرادی، اثر بخشی اجتماعی طرح شامل تأثیر آن در ارتقای کیفیت و سطح زندگی مردم، اثرات مثبت زیست محیطی و رعایت مقررات حفاظت محیط زیست را از دیگر محورهای این جشنواره عنوان کرد و بیان داشت: در رده‌بندی استانی چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل، استان کهگیلویه و بویراحمد در گروه دوم قرار دارد و سهمیه هر استان در این گروه 40 طرح است که این فرصت خوبی برای جوانان و پژوهشگران استان است که از این فرصت استفاده و توانمندی‌های خود را به ایران معرفی کنند.

رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همه شرکت‌های دانش بنیان واجد شرایط، مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی، جشنواره‌های معتبر ملی داخلی، ستادهای فناوری‌های راهبردی، کانون‌های هماهنگی دانش و صنعت، انجمن‌های علمی، سازمان‌های مردم نهاد در عرصه علم و فناوری کشور، نهادهای ارائه دهنده خدمات توسعه فناوری، نخبگان، مخترعان و محققان آزاد، رسانه‌ها و مطبوعات مرتبط و سرمایه‌گذاران و شرکت‌های واسطه‌ای، مخاطبان جشنواره هستند و می‌توانند با مراجعه به سایت بنیاد نخبگان استان در این جشنواره شرکت کنند.

 مرادی با بیان این‌که دبیرخانه استانی جشنواره علم تا عمل در بنیاد نخبگان استان 5 کمیته در راستای بررسی طرح‌ها تشکیل داد، تصریح کرد: کمیته‌های علوم پایه فنی و مهندسی و میان رشته‌ای، کشاورزی، منابع طبیعی و شیلات، بهداشت و علوم پزشکی، روابط عمومی و اطلاع‌رسانی و پشتیبانی، 5 کمیته استانی این جشنواره هستند.

وی از جوانان استان خواست که جهت اثبات قدرت علمی خود در این جشنواره شرکت کنند و افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه با وبگاه اینترنتی بنیاد نخبگان استان به نشانیwww.kb.bmn.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/82009/ش‌30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول