اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان غربی اعلام کرد

برگزاری چهارمین جشنواره ملی علم تا عمل

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان غربی گفت: شهریور ماه سال جاری چهارمین جشنواره ملی علم تا عمل مقارن با هفته دولت برگزار می‌شود.

برگزاری چهارمین جشنواره ملی علم تا عمل

طاهر بخشایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره علم تا عمل، اظهار داشت: این جشنواره از طرف معاونت علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری، شهریور ماه سال جاری مقارن با هفته دولت در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران با حضور تمام استان‌های کشور برگزار می‌شود.

وی به گستره و دامنه پوششی حمایتی چهارمین جشنواره علم تا عمل اشاره کرد و گفت: کلیه شرکت‌های دانش‌بنیان، مراکز آموزش عالی، مؤسسات پژوهشی، دولتی و غیر دولتی، سازمان‌ها، ستادهای توسعه فن‌آوری‌های راهبردی، پارک‌های علم و فن‌آوری، مراکز رشد و کانون‌های هماهنگی دانش و صنعت که مستقر در استان‌های کشور هستند، می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

بخشایی به قرارگیری استان آذربایجان غربی در گروه دوم دسته‌بندی معاونت علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: آذربایجان غربی می‌تواند 30 طرح منتخب خود را در این جشنواره شرکت دهد.

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان غربی افزود: سال گذشته با شرکت 23 طرح از آذربایجان غربی در سومین جشنواره علم تا عمل، یک طرح به صورت ملی انتخاب شد.

وی ابراز داشت: هیئت داوران چهارمین جشنواره علم تا عمل از میان تمام شرکت‌کنندگان 25 طرح را به صورت ملی به عنوان طرح منتخب معرفی می‌کنند.

بخشایی ادامه داد: در این جشنواره سه طرح استانی از هر گروه انتخاب و معرفی می‌شود.

گفتنی است ثبت نام در چهارمین جشنواره ملی علم تا عمل از یک تیر ماه سال جاری آغاز و تا 31 همان ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/61010/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول