اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی منطقه ویژه پارس خبر داد

برگزاری چهارمین جشنواره بزرگ قرآنی حبل‌المتین با حضور 600 نفر

رئیس روابط عمومی و امورفرهنگی منطقه ویژه پارس از برگزاری چهارمین جشنواره بزرگ قرآنی حبل‌المتین با حضور 600 نفر خبر داد.

برگزاری چهارمین جشنواره بزرگ قرآنی حبل‌المتین با حضور 600 نفر

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حسین قربانی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان پارس جنوبی اظهار داشت: توجه به مسایل فرهنگی از اولویت‌های منطقه ویژه پارس است و در این مسیر اهتمام خاصی داریم.

وی افزود: برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی در این مجموعه برگزار می‌شود که امیدوار هستیم شاهد افزایش سطح کیفی برنامه‌ها نیز باشیم.

رئیس روابط عمومی و امورفرهنگی منطقه ویژه پارس از برگزاری چهارمین جشنواره بزرگ قرآنی حبل‌المتین با حضور 600 نفر خبر داد و خاطرنشان کرد: با برگزاری جشنواره بزرگ قرآنی حبل‌المتین در دهه سوم ماه مبارک رمضان در منطقه ویژه پارس، فضای پایتخت انرژی کشور معنوی می‌شود.

قربانی تصریح کرد: چهارمین جشنواره قرآنی حبل‌المتین با حضور گسترده قاریان ممتاز شاغل در شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه پارس و قاریان برجسته شهرستان‌های عسلویه، کنگان ،دیر و جم همزمان با ماه مبارک رمضان در پایتخت انرژی کشور برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: این جشنواره بزرگ قرآنی در بخش‌های حفظ پنج جزء ، ترتیل، تحقیق ( صوت و لحن )، اذان ویژه برادران و خواهران در بخش‌های حفظ پنج جزء و ترتیل در روزهای 12 الی 15 مردادماه در مرکز همایش‌های خلیج فارس برگزار خواهد شد.

دبیر شورای فرهنگی منطقه ویژه پارس گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره بزرگ قرآنی می‌توانند تا تاریخ 5 مردادماه با مراجعه به روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس، روابط عمومی شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه پارس، دفاتر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان عسلویه، ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های کنگان، دیر و جم در این جشنواره بزرگ قرآنی نام‌نویسی کنند.

رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی منطقه ویژه پارس ابراز داشت: در سومین جشنواره قرآنی حبل‌المتین قریب به 500نفر از قاریان برجسته شاغل در شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه پارس و قاریانی از شهرستان‌های عسلویه،کنگان،دیر و جم حضور داشتند.

قربانی بیان کرد: به برگزیدگان و ممتازین چهارمین جشنواره قرآنی حبل‌المتین بنا به انتخاب هیئت محترم داوران جوایز نقیسی از قبیل سه کمک هزینه سفر به حج عمره، 6 فقره کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، 6 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و ده‌ها جایزه نفیس دیگر اهداء خواهد شد.

وی با بیان نقش قرآن و فرهنگ در جامعه کنونی خاطرنشان ساخت: برگزاری جشنواره فرهنگی و مذهبی با هدف ارتقاء روحیه کارکنان شاغل در قطب انرژی کشور با حمایت مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس از مهم‌ترین اولویت‌های کاری این سازمان است که در این راستا همکاران پرتلاش واحد روابط عمومی با جدیت تمام مشغول برنامه‌ریزی و فراهم آوردن شرایط هستند.

انتهای پیام/2451/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول