اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

اجرای 7 جشنواره ویژه دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با دهه کرامت هفت جشنواره ویژه دهه کرامت در استان برگزار می‌شود.

اجرای 7 جشنواره ویژه دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد

امین کمالوندی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد همچون دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های متنوعی در دهه کرامت اجرا می‌کند.

وی از برگزاری هفت جشنواره به مناسبت دهه کرامت در این استان خبر داد و افزود: این جشنواره‌ها بیشتر در سطح استانی برگزار می‌شود و از سری برنامه‌های جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است که هر جشنواره به میزبانی یکی از شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، برگزاری سومین جشنواره استانی خوشنویسی «حدیث سلسله‌الذهب» در 20 شهریورماه سال‌جاری به میزبانی دهدشت، سومین جشنواره هنرهای تجسمی «دعای باران» در 18 شهریور به میزبانی گچساران و نخستین جشنواره پوسترسازی «حجاب در فرهنگ رضوی» ویژه دختران در 16 شهریور به میزبانی شهرستان چرام را از سه جشنواره بخش هنری عنوان کرد.

این مسئول فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: سومین جشنواره استانی «شعر فارسی رضوی» در 17 شهریور به میزبانی شهرستان دنا، سومین جشنواره استانی «شعر محلی رضوی» در 19شهریور به میزبانی شهرستان بهمئی برگزار می‌شود.

وی دومین جشنواره استانی داستان 55 کلمه‌ای رضوی در 21 شهریور را به میزبانی شهرستان باشت، نخستین مسابقه «کتاب‌خوانی رضوی» به میزبانی شهرستان لنده و دومین جشنواره پیامک‌های رضوی در 23شهریور که توسط روابط عمومی اداره کل برگزار می‌شود را چهار جشنواره بخش فرهنگی ویژه برنامه‌های دهه کرامت در این استان بیان کرد.

دبیر جشنواره‌های رضوی در کهگیلویه و بویراحمد برگزاری دومین جشن شیرخوارگان رضوی را از دیگر برنامه‌های این نهاد عنوان کرد و گفت: برگزیدگان این هفت جشنواره در 23 شهریورماه سال‌جاری طی مراسمی در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام/82011/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول