اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد تویسرکان خبر داد

راهیابی 6 بانوی مددجوی تویسرکان به جشنواره قرآن

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان تویسرکان گفت: 6 بانوی مددجوی تویسرکان به جشنواره قرآنی استان راه یافتند.

راهیابی 6 بانوی مددجوی تویسرکان به جشنواره قرآن

تیمور کرمی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با بیان اینکه ارتقای همه‌جانبه وضعیت زندگی مددجویان در اجتماع از سیاست‌های کمیته امداد است، اظهار کرد: تلاش ما بر این است که با ایجاد فرصت‌ها و بسترسازی‌های لازم با استفاده از نیروی انسانی خلاق رشد و پویایی خانواده امداد را در هر حوزه ارتقا دهیم.

وی با اشاره به ارائه آموزش‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت به مددجویان کمیته امداد گفت: این افراد برای داشتن زندگی بهتر با مهارت‌های زندگی آشنا می‌شوند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی تویسرکان بیان داشت: تقویت روحیه و ایجاد نشاط معنوی مددجویان برای پیشرفت جامعه هدف، بخشی از برنامه‌های دینی و فرهنگی پیش‌رو است.

وی در ادامه بانوان را رکن خانواده و نقش آن‌ها را در پیشرفت یک کشور کلیدی دانست و اظهار کرد: زنان ما در هشت سال دفاع مقدس ضمن ایفای نقش مادری خود، با روحیه ایمانی حضوری چشمگیر در صحنه جنگ داشتند.

کرمی‌مقدم با اشاره به اینکه بانوان ایران اسلامی امروز الگوی زنان در سراسر دنیا هستند، ابراز داشت: زنان ما با پایبندی به دین مبین اسلام و الگوبرداری از حضرت زهرا(س)، از زنان موفق در جهان محسوب می‌شوند.

وی در ادامه افزود: کمیته امداد در قالب یک برنامه مدون با ایجاد امکانات لازم زمینه را برای حضور زنان مددجو در عرصه‌های متفاوت فراهم کرده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی تویسرکان، آموزش قرآن کریم را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: طرح سطح‌بندی قرآن کریم ویژه مادران و دختران بازمانده از تحصیل نیز برگزار شده است.

وی تعداد شرکت‌کننده در این طرح را 57 بانوی مددجو اعلام و بیان کرد: آزمون شهرستانی حفظ و قرائت قرآن به منظور انتخاب افراد برتر برای حضور در جشنواره قرآنی استانی نیز برگزار شد.

کرمی‌مقدم افزود: پس از یک رقابت فشرده بین 57 شرکت‌کننده از زنان و دختران مددجوی کمیته امداد، 6 نفر موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

وی مشخص شدن سطح معلومات، شناسایی استعدادها، تشویق مددجویان برای انس با قرآن، آماده‌سازی بانوان توانمند برای حضور در مسابقات قرآنی استانی و کشوری را از جمله اهداف برگزاری مسابقات قرآنی برشمرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی تویسرکان بسترسازی برای آموزش مفاهیم قرآنی در بین بانوان زیر پوشش کمیته امداد را از برنامه‌های این نهاد عنوان کرد و گفت: شناخت و آگاهی بانوان ما از آموزه‌های قرآنی، علاوه بر زمینه‌سازی برای تربیت نسل سالم بسترساز ایجاد خانواده منسجم در همه عرصه‌ها می‌شود.

وی در پایان برگزاری برنامه‌های قرآنی را زیربنای تثبیت مسائل عقیدتی مددجویان دانست و افزود: آموزش مفاهیم قرآن و به کارگیری آن در جامعه بسیاری از مشکلات و آسیب‌های پیش رو را برطرف می‌کند.

انتهای پیام/89010/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول