اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه کرامت

جشنواره آیین‌های نمایشی و پرده‌خوانی فرهنگ رضوی در یاسوج برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با دهه کرامت جشنواره آیین‌های نمایشی و پرده‌خوانی فرهنگ رضوی در یاسوج برگزار می‌شود.

جشنواره آیین‌های نمایشی و پرده‌خوانی فرهنگ رضوی در یاسوج برگزار می‌شود

امین کمالوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) طی 11 سال است که در سراسر کشور همزمان با دهه کرامت برگزار می‌شود و کهگیلویه و بویراحمد نیز شش سال بدون وقفه وارد مجموعه این جشنواره‌ها شده است.

وی افزود: این استان در طول این شش سال سه جشنواره عکاسی، خاطره‌نویسی و سفرنامه‌نویسی را با موفقیت برگزار کرده و هم‌اکنون دو سال است که آیین‌های نمایشی در فرهنگ رضوی را برگزار می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در سال‌جاری سعی بر این داریم که فراخوان این جشنواره ملی را زودتر از سال‌های گذشته و با استفاده از تمام ظرفیت‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای منتشر کنیم که در سنوات گذشته استقبال خوبی از این جشنواره صورت ‌گرفت.

مدیر اجرایی دومین جشنواره ملی آیین‌های نمایشی در فرهنگ رضوی عنوان کرد: بر این اساس فراخوان جشنواره بین‌المللی امام رضا هم‌اکنون از پایگاه‌های اطلاع‌رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قابل دریافت و مشاهده است.

کمالوندی خاطرنشان کرد: دومین جشنواره ملی آیین‌های نمایشی در فرهنگ رضوی از 20 تا 23 شهریورماه سال‌جاری به میزبانی کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/82011/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول