اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب چندین عنوان رقم خورد

درخشش "دریای سرخ" هرمزگان در جشنواره کهگیلویه و بویر احمد

هنرمندان نمایش «دریای سرخ» به کارگردانی عفت تفضلی با حضور در ششمین جشنواره نمایش عروسکی منطقه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کهگیلویه و بویر احمد با کسب چندین مقام ویژه و برگزیده برای استان هرمزگان افتخار آفریدند.

درخشش "دریای سرخ" هرمزگان در جشنواره کهگیلویه و بویر احمد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، ششمین جشنواره نمایش عروسکی منطقه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور استان‌های تهران، ایلام، کهگیلویه و بویر احمد، آذربایجان غربی، مرکزی، یزد و هرمزگان در شهر یاسوج برگزار شد که نمایش «دریای سرخ» از استان هرمزگان موفق به کسب چندین مقام ویژه و برگزیده در این جشنواره شد.

گفتنی است در بخش نویسندگی راحله خادمی، در بخش طراحی صحنه موسی عامری پور و در بخش موسیقی محسن حاجی‌زاده از استان هرمزگان موفق به کسب مقام ویژه شدند.

بر اساس این گزارش، در بخش کارگردانی عفت تفضلی کارگردان نمایش «دریای سرخ» از استان هرمزگان به عنوان کارگردان برگزیده جشنواره انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.

در پایان این گزارش، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان ضمن تبریک این موفقیت برای خانواده فرهنگ و هنر استان هرمزگان خواهان توفیق و سربلندی برای سایر نمایندگان هرمزگان در جشنواره‌های مختلف شد.

انتهای پیام/2310/ت/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول