اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ماکو:

برنامه‌های مساجد غنی‌سازی شود

امام جمعه ماکو گفت: برنامه‌های مساجد باید غنی‌سازی شود تا از فضای آن‌ها بیشترین استفاده را داشته باشیم.

برنامه‌های مساجد غنی‌سازی شود

ایوب رنجبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به برنامه‌های دینی، معنوی و فرهنگی در پایگاه‌های قرآن و عترت، اظهار داشت: برگزاری مراسم دعا، تربیت مؤذن، برگزاری مراسم‌های ملی و مذهبی به ویژه محرم و رمضان، کلاس‌های آموزش قرآن، احکام و... از جمله این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به وارد کردن برنامه‌های آموزشی، هنری و فنی حرفه‌ای به مساجد، تصریح کرد: می‌توان با گنجاندن کلاس‌های جبرانی و تقویتی، کلاس‌های رباتیک، کنکور، کلاس‌های هنری، نقاشی، طراحی، خطاطی، مجسمه سازی، آموزش حرفه و فن، آموزش هلال احمر و امداد از فضای مساجد به بهترین نحو ممکن استفاده کرد.

رنجبری افزود: برنامه های قضایی، سیاسی، نظامی، انتظامی و اطلاعاتی و همچنین برنامه‌های اجتماعی، خدماتی، حمایتی، بهداشتی و درمانی با ورود به مساجد در بهبود زندگی مردم موثر است.

امام جمعه ماکو با اشاره به فرهنگ‌سازی در زمینه ترویج کمک‌های انسان دوستانه، خاطرنشان کرد: کمک به مدرسه سازی، خانه سازی و کارهای عام‌المنفعه باید از مساجد شکل بگیرد.

این مسئول از راه‌اندازی صندوق‌های قرض‌الحسنه منطقه‌ای در مساجد خبر داد و اذعان داشت: حمایت مالی و معنوی از خانواده های مستمند و آسیب‌پذیر و توزیع سبدهای کمکی خانوار به آن‌ها از جمله اقدامات خداپسندانه در طرح قرآن و عترت مساجد به شمار می‌رود.

انتهای پیام/61010/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول