اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی:

برنامه جامع مدیریت مسجد در خراسان شمالی محقق شود

دبیر شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی گفت: برنامه جامع مدیریت مسجد که در سفر مقام معظم رهبری مورد عنایت معظم له بود، با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی استان محقق شود.

برنامه جامع مدیریت مسجد در خراسان شمالی محقق شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی، حسین ثابت‌قدم‌وحید در نشست شورای فرهنگ عمومی که با حضور اعضای این شورا برگزار شد، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماه بهار قرآن است و بر این اساس رویکردهای شایسته‌ای از سوی دستگاه‌های اجرایی استان در خصوص قرآن صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه قرآن کریم در تمام شهرستان‌های استان، اجرای طرح قرآنی 1447، توزیع قرآن، مفاتیح و صحیفه سجادیه و طرح تلاوت نور از جمله برنامه‌های اجرایی این اداره کل در ایام ماه مبارک رمضان به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه احداث مسجد به عنوان سنگر حفظ و تداوم انقلاب یکی از موضوعاتی است که می‌بایست مورد توجه قرار گیرد افزود: امیدواریم برنامه جامع مدیریت مسجد که در سفر مقام معظم رهبری مورد عنایت معظم له بود، با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی  استان محقق شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی نیز در این نشست با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان اظهار کرد: می‌بایست در این ماه پرفضیلت طوری برخورد کنیم که در سبک زندگی ما تأثیرات مثبتی داشته باشد.

حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماهی است که هم به فرد سازی و هم به جامعه سازی ما عنایت دارد، افزود: بینش ما در ماه مبارک رمضان وسیع و چشم انداز ما خیلی گسترده می‌شود و باید در این ایام به فکر اصلاح امور اجتماعی باشیم و از مسائل اجتماعی غفلت نکنیم.

‌اعضای شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در راستای اجرایی کردن هرچه بهتر برنامه‌های ماه مبارک رمضان و رسیدگی به امور مساجد سطح استان پرداختند.

تشکیل کارگروه‌های تخصصی عمران معنوی و مادی مساجد  و نظارت بر امور مساجد، توجه به مساجد روستاها، تدوین نقشه جامع فرهنگی مساجد و اولویت بندی در ساخت مساجد از مهم‌ترین مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/63002/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول