اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:

شب خاطره راه سرخ، میزبان مبلغان جبهه‌هاست

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، چهارمین شب خاطره «راه سرخ» از سلسله شب‌های خاطره استان قزوین برگزار می‌شود.

شب خاطره راه سرخ، میزبان مبلغان جبهه‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، غلامرضا حقایق‌پور اظهار داشت: شب‌های خاطره «راه سرخ» هر ماه با حضور قشرهای مختلف دست‌اندرکار دفاع مقدس در سینما بهمن استان قزوین به طرح خاطرات و ناگفته‌های هشت سال دفاع مقدس می‌پردازد.

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به نقش تأثیرگذار روحانیون در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، افزود: چهارمین شب خاطره رزمندگان استان قزوین با عنوان تبلیغات در جبهه‌ها به بیان خاطرات مبلغان روحانی می‌پردازد.

وی افزود: این برنامه روز چهارشنبه 26 تیر ماه سال جاری، از ساعت 18 تا 20 در سالن سینما بهمن حوزه هنری قزوین برگزار می‌شود که جمعی از روحانیون مبلغ به بیان خاطرات ماندگار مرتبط با تبلیغات در جبهه‌ها می‌پردازند.

حقایق‌پور خاطرنشان کرد: شب‌های خاطره کاری مشترک از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران و حوزه هنری استان قزوین است که در آخرین چهارشنبه هر ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/77002/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول