اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر:

روزه در جبهه جنگ اقتصادی و فرهنگی سنگری مستحکم است

حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر در بیانیه‌ای اعلام کرد: بدیهی است که روزه در جبهه جنگ اقتصادی و فرهنگی سنگری مستحکم و زرهی نفوذناپذیر است.

روزه در جبهه جنگ اقتصادی و فرهنگی سنگری مستحکم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر، در این بیانیه آمده است: حلول ماه مبارک رمضان، ماه مهمانی خدا، ماه بهار قرآن، ماه کسب تقوی و فضیلت و ماه تقویت اراده و تسلط بر قوای اهریمنی بر همگان مبارک باد، ماه رمضان ماه هم‌نشینی با قرآن و انس با کلام وحی است، ماه رمضان ماهی است که بندگان عاشق و روزه‌داران مخلص به میهمانی خالق هستی دعوت شده‌اند تا کنار سفره گسترده برکت، رحمت، مغفرت، آمرزش و کرامات حضرت حق حضور یابند و تقوی را که نتیجه آن است، کسب کرده و به بصیرت که خود محصول تقوی است، دست یابند تا از این طریق توشه یکساله را دریافت کنند که میزبان این ماه فرموده است: " . . . وتزوّدوا فانّ خیرالزّاد التّقوی واتّقون یا اولی الالباب – و برای خود توشه برگیرید حقیقتأ بهترین توشه تقوی است.

در این بیانیه آمده است: بدیهی است که روزه در جبهه جنگ اقتصادی وفرهنگی سنگری مستحکم و زرهی نفوذناپذیر است، آری ماه مبارک رمضان برای روزه داران آگاه، کلاس یک ماهه سیر و سلوک الی الله است که اهل ایمان را به وادی عشق و عرفان می‌رساند، در این ماه شیطان در غل و زنجیر و شیطان صفتان روسیاه و مأیوس می‌شوند، به همین جهت جرائم کاهش می‌یابد.

در این بیانیه آمده است: به شکرانه حضور در این میهمانی عظیم آن هم در گرمای تابستان که آرزوی اولیای الله است، شایسته است که برادران و خواهران روزه‌دار موارد ذیل را مدنظر قرار داده و برای آن برنامه‌ریزی کنند.

1- پرهیز از پر خوری تا مانع وصول به حالات خوش معنوی نشده و روزه‌دار را از فیوضات این ماه محروم نکند.

2- بیداری در سحر و تمرین سحرخیزی که برکات فراوان جسمی و روحی دارد، خداوند حکیم برای این قطعه از شبانه روز حساب ویژه‌ای باز کرده و برای اینکه اهمیّت آن را به ما تذکر دهد، با تعابیر مختلف و سوگندهای متعددی در قرآن مجید از فجر و سپیده دم یاد کرده است، امید است به یاری خدای کریم و با ادامه سحرخیزی سی روز به چهل روز، بیداری در طلوع فجر در جان ما رسوخ کند و انس با نماز شب به عنوان بزرگترین یادگاری و هدیه ماه مبارک امسال نصیب همه ما شود.

3- دوری از اسراف و تبذیر

4- حضور در مساجد و شرکت در نمازجماعت و ادامه آن در طول سال، چرا که اینگونه اجتماعات تکیه‌گاه خوبی در کشاکش دهر و اقیانوس موِاج زندگی است.

انتهای پیام/66006/ب/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول