اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‎فقیه در شهرستان فیروزکوه:

برخی ناخودآگاه دشمن را یاری می‏کنند/ جبهه دشمن تا پشت منازل ایرانیان کشیده شده است

نماینده ولی‎فقیه در شهرستان فیروزکوه گفت: امروز در حالی که جبهه دشمن تا پشت منازل ایرانیان کشیده شده است، برخی ناخودآگاه دشمنان کشور و ملت را یاری می‏کنند.

برخی ناخودآگاه دشمن را یاری می‏کنند/ جبهه دشمن تا پشت منازل ایرانیان کشیده شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام والمسلمین عبدالعلی استیری صبح امروز پس از معرفی رئیس جدید ستاد نماز جمعه فیروزکوه، در نشستی با اعضای این ستاد اظهار کرد: 26 سال است که نماز جمعه در فیروزکوه برگزار می‏شود و لازم بوده تا ستاد نماز جمعه به عنوان بازوی توانای امام جمعه، در این راستا فعال، پرتلاش و نوآور باشد.

امام جمعه فیروزکوه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در اهمیت نماز جمعه تصریح کرد: اگر انسان به این موارد باور پیدا کند و مجریان نماز جمعه به درستی به آنها عمل کنند، شاهد برپایی نماز جمعه‏ای باشکوه خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: خداباوری، خودباوری و اعتماد به نفس، دین‏باوری و دین‏مداری، معادباوری و دشمن‏باوری موارد مطروحه و مدّنظر مقام عظمای ولایت در این زمینه هستند.

استیری اضافه کرد: کار فرهنگی زمان‏بر است و نماز جمعه هم یک کار فرهنگی بزرگ و با ارزش بوده و لازم شده تا انسان تمام سختی‏ها و مصائب مسیر آن را به زیبایی تحمل کند.

نماینده ولی‎فقیه در شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: نماز جمعه یک وظیفه و تکلیف الهی است و اگر دین‏باور شدیم، باید منافع شخصی، حزبی و گروهی را کنار گذاشته و تکلیف خود را در قبال دین بدانیم.

استیری ادامه داد: معادباوری سبب می‏شود تا رنگ، بو و سبقه الهی در گفتار، کردار و رفتار آدمی حاصل شود.

وی با اشاره به لزوم اهتمام به مسئله خطیر دشمن‏باوری یادآور شد: امروز با وجود ماهواره و اینترنت در منازل افراد، باید باور کنیم که دشمن به خانه‏های ما ورود پیدا کرده و برخی نیز ناخودآگاه دشمن را یاری می‏کنند.

استیری هشدار داد: امروز دشمنان در تلاشند تا بین مسئولان نظام، تریبون نماز جمعه و جوانان این مرز و بوم فاصله و جدایی بیندازند و باید هوشیار باشیم و راهکارهای مناسبی برای مقابله با آن بیندیشیم.

معاون عمرانی فرماندار، رئیس اداره اطلاعات، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس شورای شهر، شهردار، مدیر جهاد کشاورزی، رئیس جمعیت هلال‏‎احمر و معاون اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فیروزکوه از جمله مسئولان حاضر در این مراسم بودند.

انتهای پیام/2568/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول