اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام بلک در گفت‌و‌گو با فارس:

اشعار زیبا و حماسی معلمی مشوق رزمندگان اسلام در جبهه‌ها بود

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: سروده‌ها و اشعار زیبا و حماسی مرحوم معلم باعث تشویق هر چه بیشتر رزمندگان اسلام در جبهه‌های جنگ تحمیلی شد.

اشعار زیبا و حماسی معلمی مشوق رزمندگان اسلام در جبهه‌ها بود

حجت‌الاسلام محمدحسین بلک امروز در حاشیه تشییع مرحوم معلمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: حاج حبیب الله معلمی یک تاریخچه و خلاصه‌ای از حماسه‌های دفاع مقدس است و عشق و دلدادگی او به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) زبانزد خاص و عام بود.

وی افزود: مرحوم حبیب الله معلمی از نظر شخصی ویژگی‌هایی خاص خود را داشتند که اگر بخواهیم این ویژگی‌ها را خلاصه شود می‌توانیم او را یک فرد متدین و مقید به دستورات دینی معرفی کنیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: وی عمری را در مسائل دینی به ویژه ارادت اهل بیت (ع) گذراندند.

این مقام مسئول با اشاره خدماتش این شاعر حماسه سرا گفت: حاج حبیب الله معلمی در عرصه و صحنه هیئت مثل یک عضو عادی هیئت بودند و در خدمت به هیئت یکی مدیر بسیار لایق و کارآمدی بودند.

وی تاکید کرد: در مسائل انقلاب همیشه در کنار ارزش‌های آن بودند، در طول دفاع مقدس از ایشان شخصیت بسیار گسترده‌تری رخ نمود و مردم کشور به خوبی او را شناختند.

بلک با بیان اینکه حبیب الله معلمی یکی از موتورهای تقویت روحیه رزمندگان عزیزمان در جبهه‌ها بود اضافه کرد: سروده‌ها و اشعار زیبا و حماسی وی توسط نغمه خوانان اهل بیت (ع) و عاشقان انقلاب اسلامی باعث تشویق هر چه بیشتر رزمندگان اسلام در جبهه‌های جنگ شد.

انتهای پیام/72010/ش‌20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول